×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 18 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پانزده میز خدمت در ادارات ، بانکها و دستگاههای مختلف استان برگزار شده است

به گزارش  خط گیلان ، به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، شهربانو صابر رئیس مرکز ارتباطات مردمی این مجموعه با بیان اینکه امر پاسخگوئی و مشاوره به شکلهای حضوری ، تلفنی و مکاتبه یکی از رویکردهای اصلی این مرکز برای افزایش رضایتمندی و رسیدگی به سوالات و شبهات مخاطبین در زمینه امور بیمه های اجتماعی با محور تعهدات و خدمات سازمان تامین اجتماعی و فرایندهای مختلف کاری آن است افزود : در کنار کار روزانه به این منظور و در ادامه فعالیتهای عمومی بابت استقرار میزهای خدمت در نمایشگاهها ، مساجد و مصلی ها به مناسبتهای مختلف ، از ابتدای سالجاری در برنامه ای مدون و سازماندهی شده به شکل متمرکز و همسو با سراسر کشور ، برپایی میزهای خدمت در دستگاهها و ادارات مختلف و بانکها با هدف تقویت خط مشی پاسخگویی به مخاطبان آغاز گردیده است .

وی با تاکید بر اینکه افزون بر نیمی از جمعیت استان تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند و بخش عظیمی از شهروندان در یکی از گروههای کارفرمایان ، بیمه شدگان و مستمری بگیران تحت پوشش ما قرار دارند اذعان داشت : به منظور آگاهی بخشی و آشنایی با حقوق و تکالیف و همچنین روشنگری و تسریع و تسهیل دسترسی به اطلاعات برای مخاطبان و امکان دریافت مشاوره های راحت در حوزه بیمه ای ، استقرار میزهای خدمت در ادارات و دستگاهها از امسال به شکلی ویژه در دستور کار مرکز ارتباطات مردمی قرار گرفته است .

شهربانو صابر با اشاره به اینکه لغایت مردادماه سالجاری علاوه بر میزهای خدمت برگزار شده در هفته های کارگر ، تامین اجتماعی و دولت توسط شعب ، با حضور کارشناسان متخصص و دوره دیده مرکز ارتباطات مردمی اداره کل تامین اجتماعی گیلان در ۱۵ اداره ، بانک و دستگاه اجرایی استان از جمله هلال احمر ، تبلیغات اسلامی ، کمیته امداد امام خمینی (ره) ، بانکهای ملی ، ملت و صادرات ، بنیاد شهید و امور ایثارگران ، فرمانداری رشت ، امور مالیاتی ، بهزیستی ، سازمان فنی حرفه ای ، ثبت احوال و دانشگاه علوم پزشکی میز خدمت برپا شده ، اظهار داشت : این اقدام با استقبال خوب مدیران ، کارکنان و مراجعین همراه بوده است .

رئیس مرکز ارتباطات مردمی تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه به طور متوسط در هر دستگاه پاسخگوئی به بیست تا چهل نفر از مشاوره گیرندگان انجام شده است افزود : تبیین و تشریح خدمات و طرح های سازمانی از قبیل بیمه فراگیر خانواده ایرانی برای استفاده اعضای خانواده کارکنان ادارات از فعالیت های جنبی این میزهای خدمت بوده است .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.