×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
درپویش با انرژی با مدیریت مصرف برق، پاداش بگیرید

به گزارش خط گیلان ، غلامرضا عباسی طرح پویش با انرژی را راهکار و برنامه‌ای ابتکاری و خلاق توسط صنعت برق عنوان کرد و افزود: بطور حتم این طرح، مشترکان برق در سراسر کشور را تشویق خواهد کرد تا در مصرف برق اعتدال و میانه‌روی را در پیش بگیرند و از اسراف آن خودداری کنند.

وی افزود: مشترکان برق به آسانی می توانند با اجرای راهکارهای ساده‌ای همچون: استفاده از روشنایی طبیعی، خاموش کردن لامپ‌های اضافی، تنظیم درجه کولر بر روی ۲۵ درجه سانتیگراد، نصب سایبان بر روی کولر، عدم استفاده از وسایل پر مصرف برقی در ساعات اوج بار و سرویس به موقع لوازم برقی به این پویش سراسری بپیوندند و از جوایز نفیس و بی شمار آن بهره‌مند شوند.

مدیر روابط عمومی برق منطقه ای گیلان استفاده بهینه از انرژی برق را وظیفه‌ای همگانی و شرعی قلمداد کرد و گفت: استفاده هوشمندانه و منطقی از برق وظیفه آحاد جامعه است و پویش با انرژی فقط برای ایجاد انگیزه در افراد در راستای استفاده بهینه‌تر از برق است.

عباسی در تشریح جزئیات پویش انگیزشی با انرژی گفت: این برنامه با هدف کاهش ١٥ درصدی مصرف برق مشترکان خانگی از طریق  ایجاد رقابت میان مردم در هر استان و منطقه طرح‌ریزی شده است.

وی افزود: ٣٠٠ دستگاه خودرو، کمک هزینه خرید لوازم خانگی، برقی و الکترونیکی و بسته‌های اپراتوری از جمله جوایز ارزشمند این پویش است که با قرعه‌کشی به مشترکانی که با این پویش همراهی کنند ماهانه تعلق می‌گیرد.

https://ba-energy.ir

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.