×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 24 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر
طرح های بزرگ سازمان بیمه سلامت در جهت رضایتمندی بیمه شدگان است

به گزارش خط گیلان ، دکتر عاطف راد در جلسه شورای اداری با اشاره به سه مأموریت بیمه سلامت، گفت : پوشش فراگیر بیمه برای همه ، افزایش کمی و عمق خدمات درمانی ، حفاظت مالی وحرکت در جهت دفاع از حقوق بیمه‌ای مردم، سه مأموریت مهم سازمان بیمه سلامت است.

مدیر کل بیمه سلامت به پوشش۵۶ درصدی بیمه سلامت در گیلان، اشاره کرد و افزود: بیش ازیک میلیون و ۴۰۹ هزار نفر از جمعیت دو میلیون و ۵۳۰ هزار نفری استان گیلان زیر چتر بیمه‌ای بیمه سلامت هستند.

وی یاد آور شد : ۸۶ درصد جمعیت بیمه شده در استان یعنی بیش از یک میلیون و دویست هزار نفر در گیلان کاملاً رایگان تحت پوشش بیمه سلامت هستند و تمام روستائیان و افراد در شهرهای زیر بیست هزار نفر ، همه مددجویان بهزیستی و کمیته امداد و همه افراد تا پنج دهک اول درآمدی بطور کاملا رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته اند .

وی با تاکید بر تقویت نقاط قوت ورفع مشکلات گفت : باید نقاط قوت را شناسایی و آنها را تقویت کنیم همچنین لازم است نقاط ضعف را شناخته و در جهت رفع نواقص بیش از گذشته تلاش کنیم.

وی افزود : عملکرد خوب سازمان بیمه سلامت باید به درستی اطلاع رسانی شود تا مردم از خدمات سازمان بیمه سلامت مطلع شوند.

در ادامه روسای ستادی به تشریح عملکرد و برنامه های سال جاری پرداختند.

در پایان این جلسه مدیرکل و معاونین به سوالات مطروحه حاضرین پاسخ داده و راهکارهای مناسب جهت اجرای برنامه های اداره کل در سال جاری را برای حاضران تشریح نمودند.

گفتنی است ؛  شورای اداری با حضور دکتر عاطف راد مدیر کل بیمه سلامت ،معاونین وروسای ادارات ستادی وشهرستانی در محل مجتمع فرهنگی برگزار شد .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.