×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
غافلگيري قاچاقچي خانم در رشت

به گزارش خط گیلان ، سرهنگ “علي احمدپور” در گفت‌وگویی ، موادمخدر و اعتياد را ريشه بسياري از جرايم، ناهنجاري‌ها و آسيب‌هاي اجتماعي عنوان كرد و اظهارداشت: پيشرفت يک جامعه در تمام زمينه‌ها در گرو دو رکن اساسي امنيت و سلامت است.

وي در ادامه با بيان اينکه در پي دريافت گزارشي مبني بر فعاليت يک قاچاقچي در زمينه تهيه و توزيع موادمخدر در سطح استان گيلان، بررسي موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت، افزود: پس از انجام تحقيقات نامحسوس، صحت موضوع محرز و مشخص شد اين فرد با يک دستگاه خودرو پژو ۲۰۷ در حال انتقال موادمخدر در شهرستان رشت است.

رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان گيلان از اقدامات پليسي صورت گرفته و شناسايي خودرو اين فرد و توقيف آن خبر داد و با اعلام اينکه در بازرسي از خودرو مورد نظر، ۱۰ کيلو گرم ماده مخدر از نوع ترياک که به طرز ماهرانه‌اي جاساز شده بود، کشف شد، تصريح کرد: قاچاقچي خانم ۳۵ ساله دستگير و با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني در اختيار مرجع قضائي قرار گرفت.

اين مقام انتظامي در پايان بيان‌داشت: پليس در راستاي خدمت‌گزاري مطلوب به مردم بسترهاي ارتباطي خوبي چون سامانه ۱۲۸ را راه‌اندازي کرده و با دريافت اخبار و گزارشات در خصوص موادمخدر در راستاي انجام بهتر ماموريت‌ها با مشارکت آن‌ها، گام بر‌مي‌دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.