×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حضور گسترده مردم در انتخابات موجب ایجاد رعب در دل دشمن می‌شود

 به گزارش خط گیلان ، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز با صدور پیامی به مناسبت دوم اسفندماه روز انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با عرض سلام به محضر تمام مردم ولایتمدار عزیز گیلان اظهار کرد: امام عظیم الشأن ما فرمودند؛ مجلس عصاره فضایل است.

وی ادامه داد: سخن امام(ره) به این معناست، مردم کسانی را باید به این مرکز بفرستند که به فکر گرفتاری‌ها، رنج‌ها و محنت‌های آنها باشند.

امام جمعه رشت تصریح کرد: از همه مردم عزیز گیلان می‌خواهم که فردا به طور همه‌جانبه و گسترده در انتخابات حضور پیدا کنند و مشتی محکم به دهان یاوه گویان بزنند.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به اینکه انتخابات در نظام دینی یک تکلیف است، بیان کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات موجب ایجاد رعب در دل دشمن می‌شود.

وی، انتخابات را مانور اقتدار مردم در جامعه اسلامی دانست و گفت: انتخابات نشان‌دهنده ابهت نظام اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر انتخاب نماینده اصلح، خاطرنشان کرد: در حکومت دینی بین مردم و رهبری پیوند معنوی برقرار است بنابراین مردم به نماینده‌ای رای می‌دهند که پایبند به ارزش‌ها و نظام ولایت فقیه باشد.

آیت‌الله فلاحتی، انتخاب نماینده شجاع را مهم ذکر کرد و یادآور شد: نماینده باید توانمند و شجاع به لحاظ تصمیم‌گیری در برابر قدرت‌های سلطه‌گر جهانی باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.