×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پرستاران اسوه صبر و بردباری هستند

به گزارش خط گیلان،  سردار “عزیزاله ملکی” در حاشیه بازدید از معاونت بهداشت، امداد و درمان فرماندهی انتظامی استان ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) و فرارسیدن روز پرستار، پرستاران را اسوه صبر و بردباری اعلام کرد و اظهار داشت: در سال‌های اخیر، مجاهدان عرصه سلامت و بهداشت به خصوص قشر تلاشگر پرستار با صبوری و بردباری با تاسی از حضرت زینب (س) به مبارزه به ویروس کرونا پرداخته و با شکست این ویروس منحوس، سلامت اقشار مختلف جامعه را تضمین کردند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با تاکید بر جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های قشر فهیم و فرهیخته پرستار که خواب آرام را بر خود حرام دانستند، بیان داشت: این روز گرامی یادآور تلاش‌های بی‌بدیل زینب کبری (س) است که در شب های تار بیماری، بر تن رنجور بیماران مرهمی پر مهر می نشاند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه پرستاری یکی از سخت‌ترین مشاغل است که انجام آن بدون عشق و فداکاری میسر نیست، خاطرنشان کرد: به سرانجام رساندن کارهای بزرگ و ماندگار نیازمند افرادی است که اراده و انرژی زیادی داشته باشند و قطعا پرستاران ثواب بسیاری از انجام کارهای بزرگ خود خواهند برد.

سردار ملکی اهمیت شغل پرستاری را شغلی شرافتمندانه توصیف کرد و گفت: هرکس با هر دین و مسلکی که دارد قطعا قدردان تلاش‌های پرستاران است و در برابر این عزیزان احساس خضوع و تواضع می‌کند.

گفتنی است در پایان این بازدید از کادر درمان و پرستاران معاونت بهداشت، امداد و درمان فرماندهی انتظامی استان تجلیل به عمل آمد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.