×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهید

به گزارش خط گیلان ، به نقل از روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی گیلان؛ با حضور دکتر جمشید محمدی ، رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی گیلان – معاونین و مسئولین ستادی و کارشناسان واحدهای مختلف اورژانس جلسه معارفه  سه تن از روسای ادارات مرکز اورژانس ، برگزارشد. 

تعهد خدمت رسانی

 رئیس اورژانس گیلان ، در این جلسه  با اشاره به تعهد خدمت رسانی به مردم عنوان کرد : که ما باید نسبت به کسانی که در جامعه نیازمند خدمات ما هستند ، متعهد باشیم و این تعهد در صورتی می تواند به درستی محقق شود که نسبت به همدیگر تعهد داشته و احترام همدیگر را به جا بیاوریم و به جهت همپوشانی فعالیت یکدیگر ، تلاش کنیم .

کارتیمی

وی درباره اهمیت کار گروهی ، گفت : کار ما تیمی‌است و همه کسانی که از صفر تا صد ، در یک فعالیت و خدمات نقش دارند ، دارای جایگاه و اهمیت بهتری هستند .

نیروی انسانی سرمایه ارزشمند

وی نقش سرمایه انسانی را از همه مهمتر دانست و افزود : ما باید نیروی انسانی بهتری داشته باشیم و این از خود سرمایه ، مهمتر است . بنابراین باید یکایک‌مان تلاش کنیم تا این سرمایه که خود نیز بخشی از آن هستیم ، حفظ بشود . خوشبختانه مجموعه اورژانس در این راستا افکار و رفتارش به سمتی است که خروجی مطلوب و خوبی داشته و ما نیز ازآنها تقدیر و تشکر می کنیم .

انجام کار درست

دکتر محمدی در ادامه ، اشاره کرد : همه تفکرها و تعهدها باید از جاهای کوچک درست شود و هر کسی کارش را باید به درستی ، انجام دهد ، اگر مجموعه‌ای کارش را به درستی انجام دهد دیگر نیازی به سفارش نیست و وقتی کار به صورت توصیه و سفارش باشد مطمئناً آن مجموعه کارش را به درستی انجام نمی دهد و این می تواند بدترین شیوه مدیریت باشد .

معارفه

رئیس مرکز اورژانس در پایان ، با معرفی دکتر سید محمدمهدی باکی هاشمی ، به عنوان رئیس اداره مدیریت حوادث و بلایا و پایش مراقبت های درمانی ،  مهدی زرین بخش به عنوان ، سرپرست اداره امور پایگاههای اورژانس پیش بیمارستانی و همچنین خانم دکتر آوا سادات حسینی ، به عنوان سرپرست اداره دیسپچ اورژانس گیلان و اعطای حکم به آنان در راستای پیاده سازی چارت سازمانی جدید ، توصیه کرد : چارت سازمانی خود را بشناسند و شرح وظایف خود را بخوانند و نسبت به افراد زیر مجموعه خود شناسایی داشته باشند و برای آینده مجموعه خود ، برنامه‌ریزی کنند .

خدمت به مردم

همچنین وی توصیه کرد که نیازهای واقعی را فراهم کنند و به مسئولیتی که قبول کرده‌اند احترام بگذارند و اعتقاد داشته باشند ، خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند و فارغ از هر تفکری ، سعی کنند گره گشا باشند . هرکس در حیطه وظایف خود اگر کارش را به درستی انجام دهد نیاز به مراقب ، ناظر و سفارش نیست .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.