×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جشنواره غذا در بیمارستان ولایت

به گزارش اختصاصی خبرنگاران پایگاه های خبری خط گیلان وسرتوک،  این جشنواره درحرکتی خود جوش با همکاری مجموعه همکاران بیمارستان ولایت در تداوم برنامه های فرهنگی و اجتماعی در فضای باز محوطه بیمارستان برگزار خواهدشد.

دکتر محمدرضا مبین رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی ولایت رشت در مورد برپایی این جشنواره به خبرنگاران خط گیلان وسرتوک گفت:این جشنواره به همت پرسنل در محوطه بیمارستان برگزار می شود و تمامی در آمد حاصل از آن صرف افراد بی بضاعت بستری در بیمارستان خواهد شد.

رئیس بیمارستان ولایت با اشاره به تعداد مراجعه کنندگان به این مرکز درمانی، اضافه کرد: بیشتر سوانح و سوختگی در روزهای عادی سال بخاطر عدم رعایت نکات ایمنی و استفاده نا درست از وسایل گرمایی است و افرادی که از بخاری، بجای گاز خوراک پزی یا بلعکس استفاده می کنند ،بیشتر در معرض خطر سوانح سوختگی هستند.لذا رعایت اصول ایمنی و جدی گرفتن هشدارها نقش موثری در کاهش بروز حوادث خواهد داشت.

دکتر مبین با تاکید بر نقش خیرین سلامت در این حوزه یاد آور شد:بیماران بستری در بخش های بیمارستان برای درمان به حمایت نیازدارند که تاکنون علاوه بر خیرین سلامت،پرسنل بیمارستان نیز از آنان حمایت کرده اند.

وی در پایان افزود: این جشنواره به منظور تداوم حمایت ها از بیماران و فراهم آوردن محیطی شاد برای روحیه دادن به پرسنل زحمتکش بیمارستان برگزار شده است

گفتن است؛ «ولایت»بیمارستان سانتر سوختگی شمال کشور است که در آن درمان و ترمیم زخم های سوختگی انجام می شود.

این مرکز دارای بخش تحقیقاتی در مورد زخم سوختگی نیز می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.