به گزارش خط گیلان ، روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامي شهر رشت در نشست با مدیران سازمان فاوا شهرداری رشت با اشاره به اینکه یکسری اطلاعات پیرامون سامانه ۱۳۷ به دست بنده رسیده است اظهار کرد: اینکه به ما بگوئید چه تعداد تماس با سامانه ۱۳۷ گرفته شده ، حائز اهمیت نیست و باید نتایج حاصل از این تماس ها به اطلاع رسانده شود .
وی با تاکید به اینکه چنانچه برقراری تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری رشت منجر به رفع مشکل شهروندان نشود یک ضعف بزرگ است افزود: شهروندان با هدف تسریع در رفع مشکلاتشان در حوزه مدیریت شهری با این سامانه تماس برقرار می کنند و چنانچه این تماس ها منجر به رفع مشکلات شهروندان در خصوص مباحث مختلف حوزه مدیریت شهری رشت نشود یقینا موجب بی اعتمادی شهروندان می شود.
رئیس شورای اسلامي شهر رشت با اشاره به اینکه باید تمام تلاش خودمان را برای جلب اعتماد شهروندان به کار بگیریم افزود: باید برای سرعت بخشیدن به هوشمند سازی خدمات شهرداری رشت تلاش کنیم و یقینا ارائه خدمات به صورت غیر حضوری ، ضمن جلوگیری از هدر رفت زمان ، از بروز بسیاری از تخلفات و جرائم نیز جلوگیری می کند.
کارگرنیا با تاکید به اینکه تا پایان سال جاری باید شهرداری رشت به عنوان شهرداری هوشمند معرفی شود تصریح کرد: هیچ قصور و توجیهی درباره عدم تحقق این مهم پذیرفتنی نیست و ان شاا جشن پیوستن شهرداری رشت به جمع شهرداری های هوشمند در دوران فعالیت شورای ششم رشت برگزار می شود و تمامی خدمات شهرداری رشت در حوزه پرداخت عوارض ، صدور مجوز و… به صورت الکترونیکی ارائه می شود.