×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جشن دانش آموختگی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد

 به گزارش خط گیلان ،دکتربهرام نادری نبی – معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان صبح امروز، پنجشنبه در این مراسم  ضمن تبریک به دانش آموختگان ، گفت: دانشجویان پزشکی  جزو نخبه های کشور  محسوب می شوند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دانشجویان در کنار سایر فعالیت های خود باید  مطالعه تاریخ را نیز مدنظر داشته باشند، ابراز امیدواری کرد: در این خصوص آینده ای بهتری برای کشور رقم زده شود.

در ادامه دکتر عباس درجانی – رییس دانشکده پزشکی رشت نیز با بیان این که جشن دانش آموختگی مقطع پزشکی امروز، به نوعی جشن خانواده ها  نیز محسوب می شود، گفت: خانواده های این عزیزان بعد از سال ها تلاش و زحمت، امروز شاهد موفقیت فرزندان خود هستند و این روز بر خانواده های این عزیزان نیز، مبارک است.

دکتر انوش برزیگر- رییس مرکز آموزشی درمانی حشمت نیز در این مراسم خطاب به دانش آموختگان، یاد آور شد: نسبت به آنچه که کسب کرده اید و نسبت به اعمالتان همواره  تواضع و فروتن باشید تا موجب خوشنودی خدا و خلق خدا شوید.

جشن دانش آموختگی ۴۰ تن از دانش آموختگان مقطع دکتری رشته پزشکی (ورودی مهر۹۱) صبح امروز پنجشنبه، با حضور جمعی از مسوولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان و خانواده های فارغ التحصیلان در سالن همایش دانشکده پزشکی رشت  برگزار شد،

اجرای موسیقی زنده و قرائت سوگند نامه پایان بخش مراسم امروز بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.