×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Wednesday, 23 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فریضه امر به معروف و نهی از منکر ضامن آرامش و سلامت جامعه است

به گزارش خط گیلان ،عظیم بلبل آبادی مدیرعامل برق منطقه ای گیلان با بیان این مطلب در گفت‌وگو ی اختصاصی با خبرنگار خط گیلان گفت: هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر با شعار نهضت حسینی ،مطالبه گری و مسئولیت اجتماعی از دهم شهریور ماه آغاز و تا شانزدهم شهریورماه ادامه خواهد داشت.
وی افزود :عناوین و نامگذاری این هفته چراغ راهنما و هشدار دهنده است و بر وظایف همگانی در اجرای فریضه ی الهی و دینی امر به معروف و نهی از منکر تاکید دارد.
وی اضافه کرد:هفته اول محرم از دهم تا شانزدهم شهریور ماه به ترتیب تحت عناوین امر به معروف و نهی از منکر و مسئولان، مطالبه گری ،مسئولیت اجتماعی ،فرهنگ‌سازی، رسالت رسانه، نظارت همگانی و معروف سال” رونق تولید “مورد تاکید قرار گرفته است و هریک از این عناوین مسئولیت آفرین و بسیار مهم و نشانگر مسئولیت همگانی است .
مدیرعامل برق منطقه ای گیلان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری “مسئله امر به معروف و نهی از منکر مثل نماز یاد گرفتنی است “گفت: در قبال این مسئولیت شرعی، انقلابی و سیاسی محدوده زمانی خاصی وجود ندارد بلکه در همه ایام سال و در همه فصل ها ماه ها و هفته هاو روزها به عنوان یک وظیفه شرعی و دینی باید به آن اهتمام ورزید و فقط به ماه محرم و ماه مبارک رمضان اکتفا نکرد.

بلبل آبادی مدیرعامل برق منطقه ای گیلان به نتایج ارزنده اجرای امر به معروف و نهی از منکر در حیطه صنعت برق اشاره کرد و گفت :دکتر اردکانیان وزیر نیرو عنوان کرد” امسال همکاری بسیار خوبی از ناحیه مصرف کنندگان انرژی برق  را شاهد بودیم و از ماحصل این همکاری های مردمی” مدیریت مصرف ” و امر به معروف اعمال شده ، سه رکورد مهم در سطح کشور بر جای مانده است که به ترتیب بالاترین رکورد تولید برق ،بالاترین میزان مدیریت مصرف برق و در نتیجه بالاترین سهم صادرات انرژی برق به کشورهای همسایه امسال صورت گرفته است با یک مرور ساده می‌توان دید که همه موارد امر به معروف در روز شمار امسال مانند نقش مسئولان، مطالبه گری ،مسئولیت اجتماعی ،فرهنگ‌ سازی، رسالت رسانه، نظارت همگانی و معروف سال یعنی” رونق تولید “درسه رکورد صنعت برق به صراحت دیده می شود.
وی در پایان با اشاره به این مسئله که فرهنگ‌سازی نیز مانند صنعت برق زمان بر است ولی نتایج و پیامدهای آن بسیار روشن و نوید بخش است، صنعت برق به جامعه روشنایی می دهد و باعث توسعه و عمران آبادانی و…. می شود و امر به معروف و نهی از منکر نیز به جامعه سلامت و آرامش و امنیت می بخشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.