×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 26 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مدیریت منابع به معنی کاهش ارائه خدمات نیست

 به گزارش خط گیلان ، مدیرکل بیمه سلامت استان گیلان در جلسه شورای اطلاع رسانی این مطلب را عنوان کرد و افزود: مدیریت منابع به معنی کاهش ارائه خدمات به بیمه‌شدگان نیست بلکه باید تصویر واضح و روشنی از مصارف و منابع را داشته باشیم تا بتوانیم بازار سلامت را کنترل کنیم.

دکتر علی اکبری اضافه کرد: استان گیلان جزء ۶ استان کشور در اجرای پروژه الکترونیکی خدمات در راستای استقرار دولت الکترونیک است.

چهار پروژه مهم

مدیرکل بیمه سلامت استان گیلان یادآور شد: استحقاق سنجی ،نسخه نویسی الکترونیکی، ارجاع الکترونیک و ثبت و رسیدگی الکترونیکی اسناد چهار پروژه مهم در همین ارتباط هستند که براساس نیاز بیمه‌شدگان انجام می‌شود و ارائه خدمات و چرخش خدمات رارهگیری و کنترل می کند.

۲۴ بیمارستان دولتی

دکتر اکبری در مورد نسخه نویسی الکترونیکی در بیمارستان ها گفت: هم اکنون در ۲۴ بیمارستان دولتی استان گیلان نسخه نویسی الکترونیکی اجرایی شده است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری در مطب های پزشکان نیز این طرح صددرصد اجرایی شود.

 استحقاق سنجی

وی آ نگاه با اشاره به اهمیت استحقاق سنجی گفت :با اجرای طرح استحقاق سنجی در استان گیلان ۴۳ هزار نفر چند دفترچه‌ای شناسایی شدند و دفترچه‌های مازاد آنان حذف شده است.

وی درپایان ازهمراهی وهمکاری طرف های قرارداد تشکر وقدردانی کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.