×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 26 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
از دانش آموزان و همکاران منتخب در حوزه سلامت و تربیت بدنی بخش خشکبیجار تقدیر شد 

به گزارش خط گیلان ، نادر جهان آرای در مراسم تجلیل از برترین های حوزه سلامت و تربیت بدنی بخش خشکبیجار گفت: آموزش و پرورش به رغم برخی مشکلات ناشی از قلّت جمعیت دانش آموزی در مناطق روستایی و محروم، تمام تلاش خود را به کار گرفته تا مدرسه ای تعطیل نشود و در صورت بسته شدن مدرسه ای تمهیدات لازم را در جهت ادامه تحصیل دانش آموزان اندیشیده است.

وی با اشاره به نقش سازمان های حقیقی و حقوقی در ارتقای آموزش و پرورش اظهار داشت: با وجود برخی سازمان ها مانند: استانداری، فرمانداری ها و بخشداری ها بسیاری از گروههای مردم نهاد، اولیای دانش آموزان و خیران می توانند تحولات شگرفی را در اجرای برنامه های راهبردی آموزش و پرورش ایفا کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اذعان به کمبود اعتبارات دولتی خاطرنشان کرد: ضریب افزایش مشارکت های تشکل های موثر و افراد حقیقی توانمند می تواند فاصله بین استانهای مختلف کشور را در حوزه تعلیم و تربیت کاهش دهد. جهان آرای تعلیم و تربیت نوین، افزایش نشاط و امید در دانش آموزان و تکریم فرهنگ های بومی از راهبردهای دولت تدبیر و امید برشمرد و گفت: دانش آموزان می توانند در هر فصل سال، یک روز را بر اساس عرف و ارزش های جامعه پوشش خود را انتخاب کنند و روز پرنشاطی  را در محیط مدرسه سپری کنند.   

علیجانی رئیس اداره آموزش و پرورش بخش خشکبیجار نیز در این مراسم با اشاره به برخی فعالیت های انجام شده در حوزه سلامت و همچنین فعالیت های علمی در این بخش گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، اجرای سرود همگانی، شاداب سازی مدارس با اجرای برنامه های منظم صبحگاهی فقط بخشی از برنامه های اداره آموزش و پرورش خشکبیجار در راستای سلامت افزایی دانش آموزان است.  

در پایان این آیین از ۱۹۰ دانش آموز و همکار منتخب در حوزه سلامت و تربیت بدنی تقدیر شد. 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.