×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 26 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ویژه برنامه‌های دهه کرامت و هفته عفاف وحجاب در اداره کل بیمه سلامت استان گیلان برگزارشد

به گزارش خط گیلان ، دکتر علی اکبری مدیر کل بیمه سلامت استان گیلان با اشاره به اهمیت دهه کرامت طی سخنانی گفت: دهه کرامت، دهه اول ماه ذی القعده است و آغازش با ولادت حضرت معصومه (ع) و پایانش با ولادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع)هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت وامامت است.
مدیرکل بیمه سلامت استان گیلان افزود :دهه کرامت یادآور بسیاری از مطالب عالی و مفاهیم بلند و سازنده ارزشمند است.
وی اضافه کرد :تمام مفاهیم سازنده که ما در فرهنگ اسلامی داریم دراین دهه تداعی می شوند چرا که حضرت معصومه (ع)و امام رضا(ع) کانون دعا و قرآن و نیایش و پناهگاه عاشقان اهل بیت هستند.
وی یادآور شد :دوستداران خاندان اهل بیت با آرامش معنوی غیرقابل وصفی باعث خشنودی خداوندمی شوند ورستگاری خود وجامعه را فراهم می آورند.
در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام انصاری از اساتید علوم دینی در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، استحکام بنیان خانواده با برشمردن نقش و اهمیت حجاب و عفاف سخن گفت.
این گزارش حاکی است با اجرای ویژه برنامه های فرهنگی، اردویی و زیارتی برای همکاران و زیارت بقاع متبرکه و انجام تبلیغات محیطی با نصب بنر و پرچم و توزیع شیرینی بین همکاران و ارباب رجوع در ایام فرخنده دهه کرامت وایجاد فضای معنوی در محیط کاری ودر هفته عفاف وحجاب، برگزاری مسابقات فرهنگی حضوری برای همکاران که به ده نفر به قید قرعه جوایزی اهدا شد، همچنین خواهران محجبه تحت عنوان حجاب برتر با اهدای هدایایی به رسم یادبود مورد تجلیل قرار گرفتند واجرا وانجام دیگر مصوبات هفته عفاف وحجاب از دیگر اقدامات اداره کل بیمه سلامت استان گیلان بوده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.