×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 26 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
خدمات بهداشتی و درمانی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان گسترش یافت

به گزارش خط گیلان ، دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک- رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در آخرین روز از بسیج ملی کنترل فشار خون، ضمن بررسی عملکرد حوزه بهداشتی دانشگاه در این بسیج ملی، نحوه ارایه خدمات را در کلینیک بعثت رشت، مورد بازدید قرار داد.

دکتر یوسف زاده چابک، با تاکید بر اهمیت هم افزایی بهداشت و درمان در استقرار پرونده الکترونیک، خاطر نشان کرد: با معطوف کردن فعالیت های مستمر و پیگیر، می توان به این مهم دست یافت. وی ادامه داد: پوشش صددرصدی سامانه سیب و استقرار کامل نظام ارجاع، به عنوان یک ضرورت در دانشگاه مورد توجه قرار گرفته است، در این زمینه، یکپارچه سازی کلینیک های دولتی و متمرکز شدن فعالیت آنها و پس از آن، پیوستن این مراکز درمانی به پوشش سامانه سیب و نظام ارجاع، از اقدامات بعدی خواهد بود که سطح دو در این مراکز، مورد رصد قرار می گیرد و بازخورد آن نیز قابل بررسی است.

این مقام مسوول در بخش دیگری از سخنان خود، بهره مندی مردم از خدمات رایگان حوزه سلامت را حایز اهمیت دانسته و افزود: با ارتباط و تعامل بیشتر سیستم مدیریت خدمات بیمارستانی و سامانه سیب، بهبود روند ارایه خدمات را شاهد خواهیم بود، در این خصوص، پوشش صددرصدی سامانه سیب، به کاهش زمان انتظار، مدیریت هزینه و برطرف نمودن نقاط قابل بهبود، منجر خواهد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در پایان با مهم دانستن استقرار صددرصدی نظام ارجاع در استان، تصریح کرد: شناسایی و غربالگری فشار خون، تنها یکی از اهداف این بسیج ملی بوده است، اطلاعات بیشتر و معناداری از آمار این بسیج ملی می توان استخراج نمود، در این راستا، دستیابی به اهداف بزرگ، نیازمند همت مضاعف و بی وقفه است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.