×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پروژه های عمرانی با شتاب بیشتری اجرا شوند

به گزارش خط گیلان ، میرشمس مؤمنی زاده در جلسه شورای اداری رشت که با حضور ارسلان زارع معاون استاندار گیلان برگزار شد، افزود: نظم و امنیت اولین مسئولیتی است که در قبال مردم داریم و با توجه به تعامل بسیار خوب بین اعضای شورای تأمین شهرستان، شاهد مشکلات امنیتی نبوده و نیستیم.
وی اضافه کرد: با تلاش‌های اعضای شورای تأمین شهرستان رشت در ماه رمضان، شب‌های قدر، عید فطر، راهپیمایی روز جهانی قدس و سایر مناسبت‌ها شاهد نظم و امنیت بوده‌ایم که ضروریست با توجه به فرارسیدن موج دوم سفرها تمهیدات لازم اندیشیده شود تا مسافران و گردشگران به این شهرستان با مشکل مواجه نشوند.
فرماندار شهرستان رشت با تاکید بر حضور فعالانه همه اعضای ستاد ساماندهی سواحل در اجرای طرح‌های سالم سازی دریا خاطر نشان کرد: بایستی خدمات رفاهی لازم و امنیت برای گردشگران و مسافران فراهم شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به شعار امسال با عنوان رونق تولید تصریح کرد: کارگره اشتغال و سرمایه گذاری بایستی فعال باشد و از ظرفیتی که در قالب تسهیلات اشتغالزایی از سوی دولت در اختیار گذاشته شده، حداکثر بهره را برده و فرصت‌های شغلی ایجاد کند.
در جلسه شورای ادای شهرستان رشت، سیده زهرا میراعلمی به عنوان معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار رشت و رضا مهدوی، کامبیز یوسفی، احمد قدیمی و حبیب الله اخینه نیز به ترتیب به عنوان بخشداران خمام، سنگر، لشت نشاء و کوچصفهان معرفی شدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.