×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 18 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اصلاح وتوسعه۳۴ کیلومتر شبکه توزیع آب در گیلان

به گزارش خط گیلان ، به نقل از خبرگزاری برنا از گیلان؛علیرضا غیاثی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان اظهار داشت: طی شش ماهه اول سال جاری، به منظور تامین آب شرب بهداشتی و پایدار، در مناطق شهری و روستایی ۱۷ شهرستان استان، عملیات اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب شرب به طول ۳۴ کیلومتر اجرا و برای یک هزار و ۵۴۵ خانوار شهری و روستایی امکان بهره مندی از آب شرب سالم فراهم شد.

وی هزینه انجام شده برای اجرای عملیات فوق الذکر را ۲۲۵ میلیارد ریال و محل تأمین اعتبار را منابع عمرانی استانی و درآمد‌های جاری شرکت عنوان کرد.

مدیرعامل آبفای گیلان یادآور شد: در راستای ارتقاء کیفیت آب شرب و افزایش سطح رضایت مشترکین از خدمات ارائه شده توسط شرکت، از ابتدای سال تا کنون ۳۲۸ رشته انشعاب آب، استاندارد سازی و بیش از ۷ هزار کیلومتر شبکه توزیع آب شرب در سطح استان مورد شستشو قرار گرفت.

غیاثی با اشاره به اهمیت شستشوی شبکه توزیع در ارتقاء سطح کیفی آب و لزوم تداوم اجرای آن تصریح کرد: به منظور جلوگیری از قطعی آب در زمان شستشوی شبکه توزیع و استمرار خدمات این شرکت، اکیپ امداد و حوادث عملیات شستشوی شبکه توزیع آب را شبانه انجام می‌دهد و طی شش ماهه اول ساجاری ۷ هزار و ۷۶۶ کیلومتر از شبکه توزیع آب استان با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال مورد شستشو قرار گرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.