×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
غافلگيري قاچاقچي هروئين در رشت

به گزارش خط گیلان ، سرهنگ “علي احمدپور” در گفت‌وگویی با بیان اینکه مواد مخدر به دلیل تاثیری که بر مغز انسان می‌گذارند، میل به مصرف مجدد را در فرد ایجاد می‌کنند و او را در مسیر اعتیاد قرار می‌دهند، اظهار داشت: اعتیاد به مواد مخدر یکی از عوامل مهم و بسیار تاثیرگذار در روند ناامنی، کاهش احساس امنیت، فروپاشی بنیان خانواده، تزلزل فرد و از هم گسیختگی در جامعه است.

وي در ادامه گفت: در پي دريافت گزارشي مبني بر فعاليت یک قاچاقچي در زمينه تهيه و توزيع مواد مخدر در سطح استان گيلان، بررسي موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت.

رئیس پليس مبارزه با مواد مخدر استان گيلان با اعلام اينكه پس از انجام اقدامات فني و نامحسوس، صحت موضوع محرز و خودرو سمند متهم حين جابجايي مواد مخدر در يكي از محلات شهرستان رشت مورد شناسايي قرار گرفت، افزود: در بازرسي از اين خودرو، ۳ کیلو و ۳۵۵ گرم ماده مخدر از نوع هروئین كشف شد.

اين مقام انتظامي بيان داشت: قاچاقچي ۴۸ ساله دستگیر و پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني در اختيار مرجع قضائي قرار گرفت.
سرهنگ احمدپور در پايان با اشاره به مبارزه بي‌امان و خستگي‌ناپذير پليس با قاچاقچيان مواد افيوني که سلامت جامعه را هدف گرفته‌اند، تصريح كرد:

پلیس در راستای خدمتگزاری مطلوب به مردم بسترهای ارتباطي خوبی چون سامانه ۱۲۸ را راه‌اندازي کرده و با دریافت اخبار و گزارشات در خصوص مواد مخدر در راستای انجام بهتر ماموریت‌ها با مشارکت آنها، گام بر‌مي‌دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.