×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ترمیم دکلهای برق برای حفظ و پایداری فیزیکی شبکه های انتقال نیرو ،انجام می شود

به گزارش خط گیلان، کارشناس و مسئول ترمیم برج های انتقال و فوق توزیع شرکت برق منطقه ای گیلان، در جریان بازدید خبرنگاران، گفت: در راستای ترمیم، بهینه سازی و مقاوم سازی دکل های آسیب دیده خطوط انتقال و فوق توزیع برق شرکت برق منطقه ای گیلان، در سال جاری ۱۸۱ دکل برق آسیب دیده ترمیم و بازسازی شد.

وی افزود: در حال حاضر مشغول بازسازی دکل های خط ۶۳ کیلوولت نیروگاه لوشان به پست ۶۳/۲۰ کیلوولت دیلمان که وظیفه برقدارکردن منطقه دیلمان و حومه آن را برعهده دارد می باشیم.

وی اضافه کرد: با پیش بینی این امر که در فصل زمستان با شدت بارش و احتمالا بارش برف مواجه خواهیم بود، به مقاوم سازی دکل های آسیب دیده اقدام نموده ایم تا در زمستان، مشکلی در تامین برق مطمئن و پایدار مشترکان به وجود نیاید.

وی با اشاره به طرح پرسش خبرنگاران در مورد سرقت دکل های پراکنده شرکت برق، افزود: با کار و فعالیت شبانه روزی، پیشگیری های به موقع و اقدام عاجل و سنجیده، خوشبختانه در استان گیلان بر اثر سرقت نبشی های دکل های خطوط، تاکنون دکلی سقوط نکرده و از این بابت مشکلی به وجود نیامده است.

مسئول ترمیم برج های انتقال و فوق توزیع گفت: در راستای جلوگیری از سرقت نبشی ها، پیچ و مهره و یراق آلات، علاوه بر مقاوم سازی این تجهیزات از طریق جوشکاری، تعاملاتی با دهیاری ها صورت گرفته تا در صورت مشاهده هر گونه سرقت، مراتب را به شرکت برق منطقه ای گیلان اطلاع دهند تا در اسرع وقت، دکل های آسیب دیده ترمیم و بازسازی شوند.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.