×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
انعقاد قرارداد بیمه حرف و مشاغل آزاد بیش از ۶۷۰۰ گیلانی بصورت غیرحضوری انجام شده است

به گزارش خط گیلان، روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان با اشاره به اینکه بیمه حرف و مشاغل آزاد با سه نرخ متفاوت و به تبع آن سه دامنه تعهداتی در سطوح مختلف انعقاد قرار داد میگردد طی گزارشی اعلام داشت از آغاز طرح توسعه و تحول دیجیتال از آبانماه سال گذشته تا پایان مردادماه امسال تعداد ۶۷۱۲ نفر در سطح استان بصورت اینترنتی و غیرحضوری و از طریق سامانه سرویسهای الکترونیکی سازمان نسبت به انعقاد بیمه حرف و مشاغل آزاد اقدام نموده اند .

بر اساس این گزارش بیشترین متقاضیان بیمه حرف و مشاغل آزاد در این بین با انتخاب نرخ حق بیمه ۱۴ درصد ( بازنشستگی و فوت قبل از آن ) بیش از ۳۰۰۰ نفر بوده اند که حدود ۵۵ درصد از این گروه قرارداد خود را با درمان و بقیه بدون درمان منعقد نموده اند .

همچنین در این مدت افزون بر ۷۰۰ بانوی گیلانی نیز بیمه زنان خانه دار را برای تحت پوشش قرار گرفتن برگزیده اند خاطر نشان ساخت این آمار تنها مربوط به قراردادهای غیرحضوری است .

در این گزارش آمده است ۶۰۰ متقاضی نیز با نرخ ۱۲ درصد ( بازنشستگی ) بیمه مشاغل آزاد و ۲۴۰۰ نفر دیگر نیز با نرخ ۱۸ درصد انعقاد بیمه داشته اند .

شایان ذکر است این تعداد بیمه شده دارای ۱۴۰۸۰ نفر افراد تبعی هستند که حسب نوع قرارداد از پوششهای مربوطه برخوردار خواهند بود .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.