×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کلینیک تخصصی دیابت و فشار خون در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت راه اندازی خواهد شد

به گزارش خط گیلان، به نقل از روابط عمومی،دکتر قنبر پور سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان با اشاره به اهمیت کلینیک تخصصیدیابت وفشار خون گفت: با توجه به بررسی های انجام شده در سطح جهانی دو بیماری دیابت و پرفشاری خون عامل ۶۰درصد موارد مرگ و میردر جهان را تشکیل می دهند .

وی افزود:سازمان تامین اجتماعی همزمان درشش استان از جمله گیلان که بیشترین میزان ابتلا به بیماری دیابت و پرفشاری خون را دارا هستند کلینیک دیابت و پرفشاری خون راه اندازی می نماید.

سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان اضافه کرد : با راه اندازی کلینیک تخصصی دیابت و پرفشاری خون در بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) انتظار می رود ناتوانی های حاصل از دیابت و پرفشاری خون و عوارض ناشی از بیماری ، مرگ زودرس ناشی از بیماری دیابت و فشار خون بالا و عوارض ناشی از آن کاهش یابد ، و اینکه کیفیت زندگی بیماران ارتقاء یابد و طول عمر مفید بیماران دیابتی و پرفشاری خون افزایش یابد.

دکتر قنبرپور استراتژی کلی کلینیک تخصصی دیابت و فشارخون را آموزش و توانمندسازی همکاران کادر درمانی خدمات رسان به بیماران در سطوح مختلف وهمچنین آموزش بیماران ، تقویت نظام ارجاع در مراقبت بیماری دیابت و فشار خون بالا ، توسعه و انجام آزمایشات مورد نیاز مربوط به برنامه بیماران و تامین دارو و فراهم نمودن دستیابی بیماران به داروهای مورد نیاز بیان نمود.

سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان تصریح نمود که طی چند سال اخیربه منظور شناسایی ، کنترل و ارائه خدمات درمانی مطلوب به چهار گروه از بیماران غیر واگیر دیابتی ، پرفشاری خون ، قلبی وعروقی و اعصاب و روان ، کم کاری تیروئید ، بیماران ریوی قریب به ۹۰هزار پرونده الکترونیکی در مراکز ملکی تامین اجتماعی استان در همین راستا تشکیل شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.