×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 24 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر
نمایشگاه صنعت برق بستری برای تبادل دانش، فناوری و ایجاد فرصت‌های جدید در این حوزه است

به گزارش خط گیلان ، به نقل از خبرگزاری توانیر، همایون حایری افزود: نمایشگاه صنعت برق نه تنها ویترینی برای دستاوردهای صنعتگران و مهندسان کشور است، بلکه بستری برای تبادل دانش، فناوری و ایجاد فرصت‌های جدید در این حوزه مهم و حیاتی است.

وی صنعت برق را از ارکان اصلی توسعه و پیشرفت هر کشور عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: کیفیت محصولات و فعالیت‌های این صنعت، به طور مستقیم بر زندگی روزمره مردم و همچنین پیشرفت صنایع دیگر تاثیرگذار است.

وی در عین حال تاکید کرد: به همین دلیل، ارزیابی مستمر کیفیت محصولات و فرآیندهای تولید از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
به گفته معاون وزیر نیرو، نمایشگاه صنعت برق فرصتی است تا آخرین دستاوردهای صنعت برق در حوزه کنترل کیفیت و بهبود مستمر معرفی شود.

حائری، یکی از ویژگی‌های متمایزکننده این نمایشگاه از سایر نمایشگاه‌ها را حضور متنوع صنایع مختلف در آن برشمرد و اظهار داشت: این تنوع، نشان از تعامل و همکاری گسترده صنعت برق با سایر صنایع دارد و فرصت‌های بی‌نظیری را برای ایجاد هم‌افزایی و توسعه بازارهای جدید فراهم می‌کند.

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی در ادامه، یکی از چالش‌های پیش روی صنایع مختلف را تامین مالی دانست و افزود: صنعت برق نیز از این قاعده مستثنی نیست که  خوشبختانه با برگزاری چنین  نمایشگاه‌هایی فرصت‌هایی برای معرفی محصولات و خدمات جدید، جذب سرمایه‌گذاران و در نهایت کمک به حل مشکلات مالی صنایع نیز فراهم می‌شود.

حائری در ادامه از برگزاری رویداد مهم و تخصصی فن بازار در هر دوسال یکبار خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این رویداد، ایجاد ارتباط بین صنعت و دانشگاه و تجاری‌سازی ایده‌های نوآورانه دانشجویان است.

وی خاطرنشان کرد: در فن‌بازار سال گذشته، شاهد بودیم که بسیاری از ایده‌های دانشجویان به محصول تبدیل شده و وارد بازار شده‌اند که این دستاورد بزرگ نشان می‌دهد سرمایه‌گذاری بر روی ایده‌های جوانان، می‌تواند به ایجاد تحولات شگرف در صنعت منجر شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.