×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 22 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آغاز مرحله مقدماتی المپیاد ورزشی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در گیلان

به گزارش خط گیلان ، به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، مرحله مقدماتی ( استانی ) المپیاد ورزشی بارنشستگان این سازمان به مدت یک هفته از ۳۰ مهر تا ۵ آبان ماه با همکاری هیات های ورزشی مختلف برگزار می گردد .

بر این اساس قریب به ۲۰۰ بازنشسته علاقمند و ثبت نام کننده در دو بخش بانوان و آقایان در هفت رشته ورزشی ( انفرادی ) با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و نفرات منتخب هر رشته به عنوان نمایندگان استان در المپیاد کشوری شرکت خواهند کرد .

حسب هماهنگی و برنامه ریزی انجام شده رشته فوتبال دستی ( ویژه آقایان ) در روز دوشنبه ۳۰ مهرماه ، تنیس روی میز بانوان ساعت ۸ صبح روز سه شنبه مورخ اول آبان در سالن ورزشی آتیه بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت و بخش آقایان در ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه دوم آبان در همان محل برگزار خواهد شد .

همچنین مسابقات دارت در ساعت ۱۴ روز سه شنبه اول آبان ماه در هیات ورزشی مربوطه در مجموعه ورزشی شش هزار نفری رشت واقع در فلکه رازی و رشته شطرنج در ساعت ۹ صبح روز سه شنبه مورخ اول آبان در ورزشگاه یادگار امام انجام می پذیرد .

رشته بدمینتون ( ویژه بانوان ) نیز ساعت ۱۴ روز دوشنبه ۳۰ مهرماه در ورزشگاه شهید عضدی رشت و تیراندازی با تفنگ بادی نیز در روز شنبه ساعت ۹ صبح در هیات ورزشی مربوطه در خیابان نامجو روبروی درمانگاه امام سجاد برگزار میگردد .

شایان ذکر است اعضاء تیم های ورزشی والیبال و فوتسال استان نیز پیش از این انتخاب و معرفی گردیده اند .

خاطر نشان میسازد کاروان ورزشی بازنشستگان تحت پوشش تامین اجتماعی گیلان در دو بخش بانوان و آقایان ، مرکب از ۵۰ نفر در رشته های نه گانه این المپیاد به مسابقات کشوری به میزبانی استان مازندران اعزام خواهند شد .

شرط حضور در این مسابقات داشتن حداقل ۴۲ سال سن برای بانوان و ۵۰ سال سن برای آقایان بوده و منتخبین باید به منظور شرکت در المپیاد ورزشی کشوری ، معاینات پزشکی لازم جهت اخذ گواهی سلامت را انجام و کارت بیمه ورزشی نیز دریافت نمایند .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.