×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 22 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ارائه گزارش عملکرد ۶ ماهه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر رشت

به گزارش خط گیلان ، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت ،  هادی رمضانی رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای شهر رشت امروز در جلسه علنی شورا با ارائه گزارش عملکرد این کمیسیون در ۶ ماهه نخست سال جاری در ابتدا با تسلیت شهادت رئیس دفتر حماس اظهار کرد: وقتی زندگینامه این شخصیت ها را بررسی می کنیم متوجه می شویم که این مجاهدان راه خدا برای حفظ دین و برای دفاع از میهنشان چه تلاش هایی متحمل شده اند.
وی با تسلیت  به محمد حسن عاقل منش دیگر عضو شورای رشت بابت در گذشت یکی از بستگانش افزود: امیدواریم روح آن مرحومه مغفوره با اولیا الهی محشور شود.
رمضانی به عملکرد کمیسیون فرهنگی شورای رشت طی ۶ ماهه نخست سال جاری اشاره کرد و گفت: طی این مدت ۲۱ جلسه برگزار کردیم که در آن مباحث مختلفی بررسی شد.
وی با اشاره به یکی از دستورات جلسه کمیسیون فرهنگی شورای رشت تصریح کرد : یکی از این دستورات بررسی شده،  احداث یک آرامگاهی وزین در مزار مرحوم سمیعی از اساتید ماندگار حوزه ادبیات است که البته هنوز به نتیجه ای نرسیده و در دست بررسی قرار دارد.
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای رشت  به بررسی لوایح مساعدت  مالی اشاره کرد و گفت : در چشم انداز بیست ساله مجموعه مدیریت شهری سعی کردیم که به مباحث فرهنگی اجتماعی و ورزشی توجه شود و تا پیش از این برنامه ای مدون و جامع برای رشت نداشتیم و الحمدالله با تصویب این برنامه مدون ، تمامی اقدامات در رشت بر اساس این مبحث عملیاتی می شود.
رمضانی  با اشاره به پرداخت کمک های مالی به تیم های ورزشی بیان کرد :  همچنین شیوه نامه پرداخت مساعدت های مالی نیز در این کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت و  ان شا پرداخت ها به این تیم ها تحت یک ضوابط مشخص انجام می شود.
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای رشت با بیان اینکه در مسئله تکدی گری نیز شیوه نامه هایی را بررسی کردیم افزود : دو سوم متکدیان که در رشت حضور دارند غیر بومی و از دیگر شهرهای کشور به رشت می آیند که موجب نازیبا شدن چهره شهر شده اند و در تلاشیم که این مسئله به صورت ریشه ای بررسی شود.
رمضانی به فعالیت دو سامانکده و گرمخانه رشت اشاره کرد و گفت: این دو سامانکده و گرمخانه در دست تجهیز و نوسازی قرار دارد و امیدواریم بتوانیم این گونه افراد را ساماندهی کنیم.
وی با اشاره به فعالیت کارگروه هایی در کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای رشت بیان کرد: در مباحث حقوق شهروندی و مسئولیت پذیری کارگروه هایی در این کمیسیون مشغول فعالیت هستند و ان شاا این کارگروه ها در ارائه مباحث حقوق شهروندی تاثیر گذار باشند

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.