×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 18 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
طرح ضربتی مبارزه با مواد مخدر در” رشت “

به گزارش خط گیلان ، سرهنگ ” عیسی روشن قلب “ با بیان اینکه بلای خانمانسوز اعتیاد یك معضل چند وجهی است و برای مقابله با آن باید تمامی ابعاد مورد توجه قرار گیرد، اظهار داشت: پلیس درخدمت مقدم مبارزه با مواد مخدر قرار دارد و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم و بلای خانمانسوز مبارزه می‌کند.

وی در ادامه گفت: به منظور افزایش احساس امنیت برای شهروندان، طرح آرامش در شهر به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و با اولويت برخورد با فروشندگان موادمخدر و معتادان متجاهر به مدت ۵ روزدر سطح شهرستان رشت اجرا شد.

فرمانده انتظامي شهرستان رشت به جمع‌آوری ۱۲۷نفر معتاد متجاهر از سطح معابر و اماکن عمومی شهر و انتقال آنها به مراکز بازپروری و ترک اعتیاد مجاز خبرداد و تصریح کرد: ۹۴ نفر خرده فروش و ۱۲ نفر قاچاقچی عامل توزیع موادمخدر در این مدت دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحويل مراجع قضائي شدند که از این افراد ۱۵کیلو و۱۴۲گرم انواع موادمخدر شامل تریاک،هروئین،شیشه،حشیش و سایر مواد مخدر و تعداد ۸۵۰ عدد انواع قرص های روانگردان کشف شد.

این مقام انتظامی در پایان ضمن تاكيد بر هوشياري خانواده‌ها و ارتباط توام با مهر و عطوفت با فرزندان، از شهروندان خواست، برای ریشه‌کن كردن اعتیاد که موجب تباهی جوانان و نوجوانان می‌شود ضمن همکاری با پلیس هرگونه اطلاعات و اخبار در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.