×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 18 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
گیلان باکسب ۲۸۶ مدال خوش رنگ بین المللی وملی در رده سوم کشور قرار دارد /گیلان مهد استعدادهای درخشان است

به گزارش خط گیلان ، جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش درگفت وگو با خبرنگاران با اشاره به جزئیات برنامه ها این هفته افزود: از مجموع  ۱۴۷۸ برنامه   با اعتباری افزون بر ۶۰ میلیارد و ۲۵۸ میلیون تومان در این هفته به بهره برداری خواهند رسید که در حوزه های مختلف تعداد ۱۵۶ برنامه فرهنگی ، ۷۳۴ برنامه در حوزه ورزش همگانی و روستایی ، ۴۲۱ برنامه ورزش قهرمانی ، ۵۲ برنامه در حوزه جوانان ، ۳ طرح عمرانی ورزشی و ۱۱۳ برنامه دیگر هستند.

وی ادامه داد : ۳ طرح عمرانی سکو و صندلی های ورزشگاه شهید عضدی رشت ، سکو و صندلی گذاری ورزشگاه وحدت آستارا و سالن چند منظوره چوبر تالش در این هفته بهره برداری می شوند.

وی با اشاره به توانمندی های گیلان گفت : استان گیلان مهد استعدادهای در خشان در رشته های مختلف ورزشی است که کسب ۲۸۶ مدال خوش رنگ ملی وبین المللی باعث شد که استان گیلان مقام سوم کسب مدال کشور را بخود اختصاص دهد .

وی ضمن تقدیر وتشکر از رئیس هیئت روستایی وعشایری افزود : استان گیلان در ورزش روستایی وعشایری بعد از آذر بایجان شرقی ، مقام دوم کشور در دست دارد که از اهمیت ویژه ای برخوردار است واز همه عزیزان از بخشداران، شورای اسلامی ،دهیاران ودیگر همراهان در مناطق روستایی وعشایری قدردانی می شود.

مدیر کل ورزش وجووانان گیلان، در بخشی دیگر با برشمردن دیگر برنامه این هفته گفت : گلباران مزار شهدا همراه با ضرب زورخانه و نوای یا علی مرشد ، دیدار با خانواده معزز شهدا و جانبازان ورزشکار و بازنشستگان ورزش ، حضور در نماز پرفیض جمعه و سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه درسراسر استان ، اهدا خون جامعه ورزش ، تجلیل از قهرمانان ورزشی نخبه در تمامی شهرستانها و دیدار جامعه ورزش با نماینده ولی فقیه در گیلان از دیگر برنامه های این هفته است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.