×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 18 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نمایندگان مردم در مجلس با شورای شهرستان رشت همراهی کنند/نیمی از مردم گیلان متعلق به شهرستان رشت هستند

به گزارش خط گیلان ، مسعود عباس نژاد رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت در سی دومین جلسه این شورا با اشاره به اینکه برای مطالبه حق و حقوق مردم شهرستان تلاش مضاعف خواهیم کرد گفت:۵۰درصد از جمعیت استان گیلان متعلق به شهرستان رشت هستند لذا ۱۳نماینده مردم گیلان  در مجلس شورای اسلامی باید به مباحث مطروحه شورای اسلامی شهرستان رشت نگاه ویژه داشته باشند تا مشکلات  مردم گیلان  با همراهی آنان رفع شود .

عباس نژاد با تاکید بر همکاری و همراهی مسئولان در حوزه های مختلف برای تحقق خواسته های  به حق مردم افزود: برای رفع  مشکلات مردم همه باید تلاش کنیم و معتقد هستیم که مطالبات مردم باید بدون لکنت زبان مطرح شود طرح خواسته های مردمی به معنی دشمنی نیست بلکه همه می توانند یاری کنند تا مردم به خواسته های خود دست پیدا کنند.

وی دربخشی دیگر با بر شمردن توانمندی های نمایندگان ملی گفت: از هر سه نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی دعوت می کنیم برای کاهش ورفع مشکلات مردم  حوزه انتخابیه در شورای اسلامی شهرستان رشت حضور پیدا کنند وشورای اسلامی مورد حمایت قرار دهند تا اعتبارات بیشتر و مورد نیاز برای سال آینده تخصیص یابد .

 

در ادامه براساس دستور جلسه با رای گیری اعضای کمیسیون ها،اعضای شورای حل اختلاف وهیات تطبیق بخش ها   انتخاب و معرفی شدند.

براساس این گزارش ؛کمیسیون برنامه، بودجه و عمران شهری و روستایی آقایان هادی وطن دوست ، مصطفی عباس دوست ، جعفر پور طالمی ، سعید نیکخو ، مجید عزیزی، عزت اله حسین پور و مسعود عباس نژاد و در ادامه با رای گیری از اعضای کمیسیون آقای هادی وطن دوست به عنوان رییس کمیسیون آقای عباس دوست به عنوان نمایب رییس و آقای نیکخو به عنوان منشی کمیسیون انتخا شدند.

کمیسیون حقوقی فرهنگی و اجتماعی آقایان سعید ابراهیم زاده ، محمد صادقی ، سید قاسم میرحسینی ، کاوه صفری ، حسن دوستی ،

مصطفی مهربان و مسعود عباس نژاد پس از آن با رای گیری از اعضای کمیسیون آقای ابراهیم زاده به عنوان رییس آقای میرحسینی به عنوان نایب رییس و آقای عباس نژاد به عنوان منشی کمیسیون انتخاب شدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.