×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 18 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
همه باید در راستای ایجاد امنیت پایدار تلاش کنند/ امنیت امروز مرهون خون هزاران شهید است

به گزارش خط گیلان ، سردار “حسین حسن‌پور” به مناسبت هفته انتظامی در مسجد امیرالمؤمنین حافظ‌ آباد رشت طی سخنانی با اشاره به اهمیت امنیت در جامعه، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس را گرامی داشت.

وی با بیان اینکه امنیت امروز کشور مرهون خون هزاران شهید است، گفت: اگر جمهوری اسلامی ایران امروز در اوج اقتدار قرار دارد، به خاطر جانفشانی‌های شهیدان است.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه همه ما در حفظ امنیت نقش داریم افزود: باید همواره قدردان فداکاری‌های شهدا باشیم.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه همه باید با حفظ یاد و خاطره شهدا، همواره در راستای تقویت امنیت اجتماعی تلاش کنند بیان داشت: دشمنان سال‌هاست که در تلاش‌اند تا امنیت مردم را به خطر بیندازند؛ بنابراین ما باید با همدلی و همکاری، این تهدیدات را خنثی کنیم.

سردار حسن پور در ادامه با تاکید بر لزوم همکاری مردم و نهادهای مختلف در راستای ایجاد امنیت پایدار بیان داشت: تولید امنیت یک محصول جمعی است و همه باید در این زمینه مشارکت کنند.

وی با تأکید بر نقش مساجد در ایجاد امنیت اجتماعی اذعان داشت: مساجد باید شلوغ باشند و سنگرهای مقاومت را حفظ کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان در ادامه با بیان اینکه هیچ محله‌ای نباید ناامن باشد، از مردم خواست تا به عنوان متدینین و معتمدین، همکاری‌های لازم را در این زمینه انجام دهند.

این مقام انتظامی در پایان به آمار تماس‌های مردمی با مرکز فوریت‌های۱۱۰ پلیس اشاره کرد و آن را نشانه‌ای از اعتماد مردم به پلیس دانست.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.