×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 18 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
“پليس هوشمند، مردم قانون مدار” /آغاز بازگشايي مدارس و فرا رسيدن هفته انتظامي و لزوم آموزش همگاني در مدارس

تهيه و تنظيم:
اداره آموزش و مشارکت عمومي معاونت فرهنگي و اجتماعي فا.ا.گيلان

آغازبازگشايي مدارس و فرا رسيدن هفته انتظامي و لزوم آموزش همگاني در مدارس

«با فرا رسيدن سال تحصيلي جديد و آغاز بازگشايي مدارس در آستانه هفته انتظامي، فرصتي است تا با به نمايش گذاشتن عملکرد پليس با استفاده از ظرفيت‌هاي برون سازماني و جلب مشارکت‌ عمومي در اطلاع رساني و آگاهي بخشي به جامعه هدف در راستاي  افزايش امنيت عمومي، ارتقاي سرمايه اجتماعي پليس و کسب اعتماد عمومي گامي موثر برداشته شود.

هفته انتظامي هرساله فرصت مغتنمي است تا با برنامه‌ريزي و هماهنگي با نهادهاي فرهنگي و متولي آموزش از جمله آموزش و پرورش و تنظيم برنامه‌هاي پيش بيني شده آموزشي در سطح مدارس با حضور کارشناسان و مربيان آموزش همگاني پليس در جهت توسعه آموزش‌ همگاني وآگاهي بخشي  به دانش آموزان، معلمان و اولياء مربيان در پيشگيري و کاهش آسيب‌هاي اجتماعي در حوزه فضاي مجازي، اعتياد به مواد مخدر، حجاب و عفاف و… در دستور کار پليس  قرار گيرد.

پليس در هفته انتظامي سال ۱۴۰۳با شعار “پليس هوشمند، مردم قانون مدار” قطعاً مي تواند با اين حجم از گستردگي و تنوع ماموريتي با تکيه بردانش، مهارت و تخصص و در جايگاه مجري قانون و ناظم نظم و انضباط در نظم بخشيدن به زندگي فردي و اجتماعي انسانها و امکان پذير کردن تغييرات ساختاري و اصلاح سازمان امور اجتماعي زمينه را براي تحول و توسعه  جامعه فراهم و بالاترين سرمايه اجتماعي را به دست آورد.

پليس با استفاده از ظرفيت کارشناسان و مربيان آموزش همگاني مجرب و توانمند و تمرکز بر آموزش صحيح و کيفي در سطح جوامع هدف بايد زمينه را براي کسب اعتماد ورضايت مردمي فراهم نمايد چرا که تحقق اهداف سازماني و رسيدن به تعالي و پيشرفت بدون توجه به امر آموزش و مشارکت مردمي امکان پذير نمي باشد.

بنابراين انعکاس تلاش‌ها و ايثارگري‌هاي سبزپوشان انتظامي در سايه مشارکت مردم محقق مي‌شود و همکاري دستگاه‌هاي اجرايي، سازمانها و نهادهاي دولتي و مردمي مي‌تواند تاثير بسزايي در توسعه آموزش و آگاهسازي مردم و به تبع آن ارتقاي امنيت عمومي و افزايش سرمايه اجتماعي پليس داشته باشد.

بي ترديد پليس خود را مکلف به حمايت و تعامل با آموزش و پرورش براي تامين آرامش و آسايش معلمان، دانش آموزان و خدمتگزاران تعليم و تربيت مي داند و تمامي سعي و تلاش خود را خواهد نمود تا در کنار آموزش و پرورش، فضاي امن و همراه با آرامش را براي دانش آموزان فراهم کند و دانش آموزان عزيز بدون دغدغه به علم آموزي و کسب دانش و معرفت بپردازند.»

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.