×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
هفته دفاع مقدس،هفته شور و نشاط و شادابی است/افزون بر۲۶۰۰برنامه در گیلان اجرا خواهد شد

 به گزارش خط گیلان ، نادر اسدی : سرهنگ احمدرضا منشوری رئیس ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس و معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران ضمن بر شمردن برنامه‌های این هفته افزود: آغاز جنگ ناجوانمردانه با حزب بعث عراق باعث شد تا در دفاع کردن حمله را بیاموزیم.

هفته شور ونشاط

وی اضافه کرد : هفته دفاع مقدس؛هفته عزاداری نیست بلکه هفته شور و نشاط، هیجان وشادابی است و هفته بازتاب شجاعت زنان ومردان ایران زمین است بطوری که  امروزه روز، دنیا شاهد یک ایران قوی ،مستقل ومتکی به قدرت ،علم وایمان جوانان ایرانی است ،ایرانی که تولید کننده قدرت در دنیا برای مسلمانان وجبهه مقاومت است . 

برنامه های شاخص

وی در مورد برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس گفت: در اولین روزهفته دفاع مقدس رژه باشکوه نیروهای مسلح در سطح استان برگزار خواهد شد،اهدای لوازم التحریر به نیابت از شهدا برای دانش آموزان در مدارس ، برگزاری جشن بزرگ میلاد پیامبر اعظم و حضرت امام صادق علیه السلام،رزمایش فرهنگی رهروان شهدا با رمز علی بن ابیطالب از ۲۹ شهریور به مدت یک ماه تا پایان مهر ماه تداوم خواهد یافت.

رزمایش شهدا

سرهنگ منشوری افزود: در طی مدت یک ماه عملیات رزمایش شهدا باید با تمام خانواده های شهدا سپاه ،بنیاد و نیروهای مسلح استان دیدار کنیم.

تشییع شهید یعقوب دولتی

وی در مورد دیگر برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس در گیلان گفت : تشییع شهید یعقوب دولتی از شهدای ماسال که بعد از ۳۸سال به آغوش گرم خانواده باز گشت می کند در این هفته طی آیینی باشکوه برگزار خواهد شد همچنین؛ تبیین هویت زن مسلمان با رویکرد نقش بانوان در دفاع مقدس، ویزیت رایگان در طول مدت هفته دفاع مقدس، یادواره زنان شهید و ایثارگر، افتتاح ۳۰ واحد مسکن مددجویی، آسفالت ۱۰ کیلومتر راه در یکی از شهرهای گیلان،افتتاح پروژه‌های آبرسانی در شهرستان‌های رشت تالش و سیاهکل ، برگزار ۱۶۷ یاد واره ،گلباران ۱۲۷۸ گلزار شهدا،تک مزار وچند مزار و برکزاری ۱۰۰برنامه روشنگری سیاسی در مساجد و محلات و روایتگری به صورت زنده در ۶برنامه صدا و سیمای مرکز گیلان واردوهای راهیان پیشرفت از دیگر برنامه هفته دفاع مقدس در گیلان است.

«در راه فتح قله ایم»

سرهنگ منشوری با اشاره به شعار امسال هفته دفاع مقدس و نام‌گذاری روز های این هفته گفت: شعار سال‌جاری «در راه فتح قله ایم » و روزهای هفته دفاع مقدس به شرح نامگذاری شده است:

شنبه ۱۴۰۳/۶/۳۱ به عنوان روز پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت

یکشنبه ۱۴۰۳/۷/۲شهیدان ،جانبازان، آزادگان، صلابت و فخر آفرینی

دوشنبه ۱۴۰۳/۷/۲معنویت، زنان، خانواده و سلامت

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۷/۳ولایت مداری ،جوانان، علم و دانش پژوهی

چهارشنبه ۱۴۰۳/۷/۴دفاع همه جانبه، پشتیبانی مردمی و اصناف

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۵ولایت مداری، بصیرت، دشمن شناسی و استکبار ستیزی

جمعه ۱۴۰۳/۷/۶نیروهای مسلح، بسیجیان، جهادگران عشایر و پیشمرگان کرد مسلمان

شنبه ۱۴۰۳/۷/۷فرماندهان، عزت مداران حماسه آفرینان

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.