×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
خرید دستگاه اسکن درختان /توجه به نورپردازی ساختمان ساعت

به گزارش خط گیلان ، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت، محسن سماکچی رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر رشت در جلسه ارائه گزارش عملکرد سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهرداری رشت با بیان اینکه مسئولیت فضاسازی برگزاری تمامی اعیاد و عزاداری ها بر عهده شهرداری است اظهار کرد : در برپایی این برنامه ها دستگاه های دیگری نیز متولی هستند ، اما واقعیت این است که در عمل تمامی این کارها بر عهده شهرداری رشت است.

وی با بیان اینکه معتقد بودم که با مدیریت خوب حاکم بر سیما و منظر شهرداری رشت ، بودجه این سازمان تحقق پیدا می کند افزود : خوشبختانه این اتفاق تاکنون طی چند ماه اخیر رقم خورده و در موضوع نماهای شهری یکی از جاهایی که باید بابت نور پردازی به آن توجه شود میدان شهرداری رشت است .

وی با تاکید به اینکه نورپردازی ها تاثیر فراوانی در زیبا سازی شهر رشت ایفا می کند تصریح کرد: در زیر پل های سطح رشت، میدان شهرداری و … حالت خفگی به دلیل عدم نورپردازی وجود دارد و ان شاا با آماده شدن ساختمان ساعت شهرداری رشت، نمایی زیبا از نور به این قسمت از شهر بخشیده شود‌.

سماکچی با اشاره به اینکه پیشنهاد می کنم فضای میدان شهرداری رشت را با نورپردازی خاصی زیباتر کنیم افزود: این مهم در جذب گردشگر تاثیر فراوانی دارد.

وی با تاکید به اینکه دستگاه اسکن درختان خریداری شود گفت: برخی از درختان به دلیل قدمت بالا و.. پوسیده شده اند و با این دستگاه می توانیم به جای قطع آنان ، نقاط پوسیده شده در درخت را پیدا و برای رفع آن چاره اندیشی کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.