×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
سومین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی بهینه‌سازی مصرف و بهره‌وری انرژی ایران برگزار می‌شود

به گزارش خط گیلان ، به نقل از خبرگزاری توانیر، این کنفرانس با هدف بررسی ابعاد مختلف بهره‌وری انرژی (برق، گاز و فرآورده‌های نفتی) در کشور، از سوی انجمن انرژیهای تجدیدپذیر ایران با همکاری کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و حمایت شرکت توانیر و وزارت نیرو به مدت دو روز در مرکز همایشهای برج میلاد برگزار خواهد شد.

براساس این گزارش ؛ قرار است سیاستگذاران، فعالان اجرایی و صنعتی، شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشگاهیان و پژوهشگران علمی را به منظور هم‌اندیشی و ارائه راهکار توسعه بهره‌وری انرژی در کشور گرد هم آورد.

همچنین برپایی کارگاههای تخصصی با موضوعاتی از جمله «بررسی احکام برنامه هفتم توسعه در بهینه‌سازی مصرف انرژی»، «بهینه‌سازی مصرف انرژی در حوزه حمل و نقل با رویکرد سوختهای مایع»، «بهینه‌سازی مصرف انرژی در صنعت»، «پنل بین‌المللی بررسی تجربیات دیگر کشورها در بهینه‌سازی مصرف انرژی»، «بررسی رویکردهای نوین فناورانه در بهینه‌سازی مصرف انرژی» از جمله برنامه‌های این کنفرانس است.

علاقمندان به شرکت در این کنفرانس می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت کنفرانس به نشانی: www.eeciran.ir مراجعه و یا با شماره‌های ۶۶۰۸۵۱۹۶-۰۲۱ و ۶۶۰۶۳۱۴۸-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.