×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رفع تصرف اراضي ۳۰ ميلياردي در تالش

به گزارش خط گیلان ، سردار ” حسين حسن پور” در گفت‌و‌گویی با اشاره به نقش مهم همکاری مردم در مبارزه با زمین خواری گفت :   زمين‌خواران بدون در نظر گرفتن حق عامه مردم در بهره‌مندي از نعمت‌هاي خدادادي با هدف رسيدن به سودهاي کلان اقدام به تصرف زمين و منابع طبيعي مي‌کنند که براي مقابله با اين مشکل، همکاري همه مردم و دستگاه‌ها الزامي است.

وي در ادامه به دريافت خبري در خصوص تصرف اراضي ملي توسط افرادي سودجو در يكي از ييلاقات شهرستان تالش و آغاز تحقيقات پليس در اين زمينه اشاره كرد و گفت: ماموران انتظامي اين شهرستان ضمن هماهنگي قضائي به همراه كارشناسان اداره منابع طبيعي به محل اعلامي اعزام شدند.

جانشين فرمانده انتظامي استان تصريح كرد: در بازديد از منطقه مورد نظر مشخص شد، افرادي ۳ هزار و ۷۹۹ متر مربع از اراضي ملي را به تصرف خود درآورده و به صورت غيرقانوني آن را محصور کرده‌ اند.

اين مقام انتظامي از معرفي متهمان ۵۸ و ۶۰ ساله اين پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي خبر داد و با اعلام اينكه با حكم قضائي و به استناد تبصره يك ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداري از جنگل‌ها و مراتع، کليه آثار تجاوز جمع‌آوري و رفع تصرف انجام شد، افزود: کارشناسان ارزش اين زمين را ۳۰ ميليارد و ۱۹۶ ميليون ريال برآورد کردند.

سردار حسين حسن پور در پايان با اشاره به تلاش‌هاي شبانه‌روزي مجموعه انتظامي در پيشگيري از وقوع جرايم و برخورد با متخلفان و مجرمان، تصريح كرد: حفظ اراضي ملي از سوء استفاده سودجويان همواره در دستور کار پليس قرار دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.