×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اورژانس گیلان از بهترین ها و از افتخارات کشور است/هیچ چیزی بهتر از خدمت به مردم ودستگیری از نیازمندان نیست

به گزارش خط گیلان ، به نقل از خبرنگار لیجار از رشت ؛ دکتر جمشید محمدی رئیس اورژانس گیلان در آیین گرامیداشت سالروز اورژانس و فوریت های پزشکی (۲۶ شهریور) با اشاره به تلاش های پرسنل اورژانس جهت ارائه خدمات به مردم اظهار کرد:برگزاری این آیین جهت تقدیر و قدردانی از پرسنل فوریت های پزشکی استان است که از بهترین های عرصه سلامت می باشند.

وی با تاکید بر اینکه همه پرسنل اورژانس گیلان نمونه هستند ، افزود:امروز تعدادی از منتخبین نمونه استان به نمایندگی از همه پرسنل تقدیر می شوند.

رئیس اورژانس گیلان خاطرنشان کرد: این جز افتخارات استان گیلان و مجموعه اورژانس است که اورژانس گیلان به دلیل داشتن سرمایه انسانی متعهد و دلسوز توانسته حرف اول را در کشور بزند و در حوزه ارائه خدمات به مردم موفق بوده است.

وی حضور سرافرازانه اورژانس گیلان در حوزه خدمت رسانی به مردم را حاصل تعصب ، تعهد و غیرت سازمانی پرسنل عنوان کرد .

دکتر محمدی ضمن تقدیر و تشکر از همه پرسنل اورژانس گیلان که با وجود امکانات محدود همواره با شدت و حدت در حال ارائه خدمات به مردم هستند ، تصریح کرد:انتقال ۱۲۷ بیمار در حادثه بیمارستان قائم رشت طی مدت زمان زیر دو ساعت ، نمونه کوچکی از اقدامات ارزشمند اورژانس استان است که بواسطه این عملکرد مثبت و موفق دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز همواره جایگاه خوبی دارد.

وی یادآور شد:در حادثه بیمارستان قائم اقدام اورژانس گیلان در شرایط انتقال ۱۲۷ بیمار در وضعیت حاد و وخیم اقدامی بزرگ و ارزشمند بود که امید است این جنبه از اقدام اورژانس و تلاش های همکاران پررنگ تر دیده شود .

دکتر محمدی گفت:توجه به اقدامات ارزشمند اورژانس در حوادث مختلف ، انگیزه و تلاش پرسنل را در خدمت رسانی به مردم افزایش می دهد.

وی تصریح کرد:چیزی در این دنیا بهتر از خدمت به مردم و دستگیری مردم نیست و امید است پرسنل زحمتکش اورژانس با ارائه خدمت به مردم از اجر اخروی برخوردار شوند.

گفتنی است در بخش پایانی این آیین از منتخبین اورژانس گیلان با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.