×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 18 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تعداد و نوع ماموریت‌های اورژانس بیانگر چابکی و پاسخگو بودن آن است

به گزارش خط گیلان ،به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان  (گیل وب‌دا)؛ دکتر محمدرضا احمدی سنگر- نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی امروز در آیین گرامی داشت روز اورژانس در سالن همایش‌های مرکز آموزشی درمانی الزهرا سلام الله علیها رشت با تقدیر از تلاش کادر عملیاتی و پشتیبانی اورژانس، اظهار کرد: اورژانس اولین ارکان از کادر درمان حاضر بر بالین بیماران و مصدومان است و اقداماتش مورد توجه مورد و تحسین آن‌ها است.

وی با اشاره به تلاش‌های چشمگیر اورژانس طی یک سال اخیر، افزود: تعداد و نوع ماموریت‌های اورژانس طی ماه‌های اخیر بیانگر چابکی و پاسخگو بودن اورژانس پیش بیمارستانی است.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی از تلاش همه جانبه برای پشتیبانی و حمایت از اورژانس تاکید کرد و گفت: مجلس شورای اسلامی از طرح‌ها و لواحی که به انگیزه بیشتر و تقویت اورژانس کمک کند، استقبال می‌کند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت با اشاره به سختکوشی کارکنان اورژانس پیش بیمارستانی، خاطرنشان کرد: این قشر در تمامی ایام سال بدون وقفه در خدمت مردم هستند و ستایش و تکریم آن‌ها بر همه لازم است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.