×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
اصلاح قانون نظام صنفی؛عضویت بسیج اصناف در کمیته تطبیق هیات مدیره

به گزارش خط گیلان ، به نقل از خبرگزاری بسیج گیلان ، سرهنگ پاسدار رحمت صاحب مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه قدس استان گیلان با اشاره به سالروز شهادت شهید حاج مهدی عراقی مصادف با روز اربعین اظهار کرد: شهید عراقی از یاران نزدیک و صدیق حضرت امام( ره )که با عنوان شهید ترور روز شهادتش روز بسیج اصناف نامگذاری شده است .

وی با بیان اینکه بسیج اصناف مانند اقشار مختلف بسیج ،وظیفه جذب ، سازماندهی و آموزش جمعیت هدف اصناف و بازار را برعهده دارد گفت: بسیج اصناف با ایجاد پایگاه های مقاومت تخصصی در اتاق های اصناف و اتحادیه های صنفی و پایگاه سرزمینی در سطح بازارچه در حال فعالیت است .

سرهنگ صاحب از آموزش فقه و بازار ویژه اصناف گفت و ادامه داد:آموزش فقه و بازار به مدت ۶ ساعت به صورت حضوری به متقاضیان دریافت و تمدید پروانه کسب و تمدید ارائه می شود .

وی از اصلاح یکی از موضوعات قانون نظام صنفی نیز خبردادو افزود: عضویت بسیج اصناف در کمیته تطبیق شرایط برای هیات مدیره در راستای ارائه کمک به بسیج اصناف از قانون اصلاح نظام صنفی است.

مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه قدس استان گیلان با اذعان به اینکه در کنار تعامل و همکاری دستگاه ها خدمات خوب به مردم ارائه می شود گفت: اتاق های اصناف و اتحادیه صنفی ، سازمان صمت ، جهادکشاورزی ،تعزیرات حکومتی ، اتاق های اصناف و مجموعه های صنفی تعامل و همکاری با بسیج اصناف دارند .

سرهنگ صاحب اصناف و بازار را همراه همیشگی نظام و انقلاب دانست و اظهارکرد: حضرت امام (ره)فرمودند :« اگر بازارهای همراهی نمی کردند انقلاب به پیروزی نمی رسید».

وی پشتیبانی از جنگ هشت ساله دفاع مقدس ، حضور در حوادث غیر مترقبه چون سیل ، زلزله کرونا و…. برشمرد و اضافه کرد: بسیج بازار و اصناف در طرح های مختلف چون مسکن محرومین ، بسته معیشتی درایام مختلف سال، اهدای لوازم کمک آموزشی در آستانه ماه مهر و اواسط و….. همیشه در میدان است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.