×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 14 خبر
دانشگاه ها دراولویت اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت قراردارند

به گزارش خط گیلان ، به نقل از روابط عمومی بازرسی کل استان گیلان ، سومین نشست بررسی عملکرد دستگاه های اجرایی استان در حوزه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان امروز برگزار شد تا آخرین اقدامات دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه گیلان، اداره کل تعاون کارو رفاه اجتماعی و اداره کل آموزش و پرورش گیلان درخصوص اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بررسی شود.

بازرس کل استان در این نشست با اشاره به اهمیت اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت : دانشگاه علوم پزشکی و دیگر دانشگاه های کشور دراولویت اجرای این قانون مهم قراردارند.

دکتر اقایی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی مکلف به اجرای قانون هستند افزود : مدیران دستگاه های اجرایی با در نظر گرفتن وضعیت رفاه مادران شاغل از جمله تعیین زمانی برای شیردادن به نوزادان و تاسیس مهد کودک در ادارات اقدام کنند.

وی همچنین بر برگزاری دوره های آموزشی ازدواج و فرزند آوری در دانشگاه علوم پزشکی استان تاکید کرد.

زهرا یعقوب نژاد مدیر کل اموز زنان وخانواده استانداری گیلان هم در این نشست بر لزوم بهره گیری از ظرفیت سازمان های مردم نهاد و خیران در اجرای درست این قانون تاکید کرد.

در این نشست همچنین دکتر آشوبی رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و آقاجانی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی هم دراین نشست از اخرین تمهیدات صورت گرفته در اداره تحت نظارت خود گزارش دادند.

دراین نشست هر یک از اعضای جلسه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بیان کردند.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.