×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سیمان خزر با تولید محصولات استاندارد با کیفیت و مرغوب خدمتگذار مردم است

به گزارش خط گیلان ، به نقل از روابط عمومی شرکت سیمان خزر دکتر مجتبی معصوم نژاد مدیر کل استاندارد استان گیلان و هیئت همراه   ضمن بازدید از دپارتمان های مختلف کارخانه سیمان خزر با دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره دیدار و گفت وگو کردند.

دکتر اسحق جمال امیدی ضمن ابراز خرسندی هز حضور مدیر کل استاندارد استان گیلان و هیئت همراه، بابرشمردن وضعیت کنونی سیمان خزر یاد آور شد: کسب افتخارات کشوری و استانی این واحد تولیدی حاصل زحمات و تلاش شبانه روزی  همکاران خدوم تحقق یافت و با تولید ۱۲ محصول با کیفیت و همچنین احداث آزمایشگاه مجهز بتن در کارخانه  نشان از جایگاه بالای مصرف کنندگان و خریداران و همچنین رعایت استاندارد و اهمیت استحکام محل سکونت مردم دارد.

وی افزود: تغییرات بنیادی در فرآیند های شرکت موجبات تولید محصولات استاندارد با کیفیت و مرغوب در راستای خدمتگذاری شایسته به مردم شریف استان گیلان شده است.

براساس این گزارش ؛دکتر مجتبی معصوم نژاد مدیر کل استاندارد گیلان نیز ضمن قدردانی از مدیر عامل و پرسنل سیمان خزر از اقدامات درخشان در عرصه تولید با کیفیت تقدیر نموده و اظهار داشتند: اداره استاندارد همراه کارخانجات جهت تولیدات مرغوب در راستای رضایتمندی و خدمت رسانی به مردم می‌باشد.

در پایان این دیدار دو طرف با عنایت به اهمیت تولید محصولات استاندارد ، ضمن بازدید از دپارتمان های مختلف شرکت، در جهت افزایش همکاری فی مابین اعلام آمادگی کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.