×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 15 خبر
️آب و گاز محله کوشک رودبار وارد مدار شدند

به گزارش خط گیلان ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رودبار:طهمورث عموپور فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان رودبار با اعلام این خبر گفت: سیل شب گذشته موجب تخریب پایه های نگهدارنده شبکه گاز ۲ اینچ شد که در طی این تخریب گاز حدود ۶۰ مشترک قطع گردید.

وی افزود: در ساعت اولیه صبح بلافاصله نیروهای امدادی در محل حضور داشتند و نسبت به ایمن سازی اقدامات اولیه را انجام دادند.

با اشاره به اینکه قطعی گاز مناطق بالادست شهر رودبار رفع شد،گفت: ساعت اولیه صبح امروز قبل از باز طراحی و اجرای پایه های نگهدارنده جدید عملیات طراحی و اجرای شبکه موقت شروع و تا ساعت ۱۴:۰۰ به پایان رسید و ساعت ۱۵:۰۰ گاز تمامی مشترکین وصل شد.

فرماندار شهرستان رودبار در ادامه تصریح کرد: پس از ده ساعت تلاش توسط نیروهای خدوم آبفا مشکل قطعی مشترکین بالادست شهر رودبار رفع و بیش از سی و پنج خانوار از شهروندان محله کامبر از آب کافی بهرمند شدند.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان رودبار خاطرنشان کرد: از مناطق دیگر که سیل به آنها آسیب رسانده “خط انتقال آب به طرف کوشک” است که فعلا موقتا راه اندازی گردیده و بزودی باید بازسازی گردد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.