×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 14 خبر
دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل شرکت سیمان خزر، تقدیر شد

به گزارش خط گیلان ، به نقل از روابط عمومی شرکت سیمان خزر همزمان با چهارمین همایش پسراسری ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه صندوق امداد ولایت در اداره کل کمیته امداد استان گیلان برگزار شد.

براساس این گزارش ؛ مدیرکل کمیته امداد استان گیلان با اهدای لوح سپاس و تندیس به دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر، از همکاری و مشارکت در حمایت از مددجویان کمیته امداد قدردانی نمود .

  مسئولیت‌ های اجتماعی سیمان خزر 

دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر با اشاره به بخشی از اقدامات این شرکب گفت: شرکت سیمان خزر در جهت افزایش ملموس و عملیاتی ایفای مسئولیت‌ های اجتماعی در زمینه های همکاری با کمیته امداد امام خمینی(ره)، مساعدت در امورات ورزشی، کمک به بازسازی و تجهیز مدارس دولتی اقداماتی انجام داده است که این روند تداوم دارد .

تولید مقاوم ترین سیمان سازگار

 مدیر عامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر افزود: تلاش حداکثری و اثر بخش در خصوص تولید مقاوم ترین سیمان سازگار با محیط زیست شمال کشور، در راستای استحکام و امنیت محل سکونت هم استانی های ارجمند در چند سال اخیر، نشان از اولویت و اهمیت خدمتگزاری صادقانه مجموعه سیمان خزر به مردم شریف گیلان دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.