×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 14 خبر
خانواده ها باید از امنیت اجتماعی برخوردار باشند

به گزارش خط گیلان ، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان افزود : حاکمیت به فضای خصوصی افراد کاری ندارد ولی وقتی وارد جامعه می شویم باید حقوق شهروندی را رعایت کنیم و خانواده ها باید از امنیت اجتماعی برخوردار باشند. دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت : نگاه دینی در زندگی باعث می شود که در مسیر درست قرار بگیریم و دین به زندگی و عمر ما برکت می دهد.

دکتر صدیقی خاطرنشان کرد : امروز دسترسی دشمن در فضای مجازی به فرزندانمان بیشتر از خانواده است و در این زمینه مراقبت از خانواده در برابر نقشه های دشمن بسیار مهم است. وی با بیان اینکه در گام دوم انقلاب ، مقام معظم رهبری به سبک زندگی اسلامی تاکید دارد گفت : طبق مصوبه شماره ۴۲۷ شورای عالی انقلاب فرهنگی ۳۲ دستگاه متولی عفاف و حجاب هستند که اگر در این زمینه درست و جدی به مسائل می پرداختند ما با مشکلات کمتری در جامعه مواجه بودیم.

صدیقی افزود : امروز دشمن در تلاش است که پایگاه اجتماعی نظام را آسیب برساند که در این کار ناکام ماند و نمونه بارز آن بعد از شهادت سردار دلها بود که مردم با حضور چند میلیونی خود در مراسم خاکسپاری این سرباز انقلاب نشان دادند که در خط ولایت هستند.

دبیر امر به معروف و نهی از منکر خاطرنشان کرد : زیست عفیفانه در یک فرآیند رشد و تربیت حاصل می شود ، برای اینکه بتوانیم زیست عفیفانه داشته باشیم باید سبک زندگی ما ، اسلامی باشد و برای این باید باورها و ارزش های بنیادی دینی در فرد نهادینه شود و به صورت الگوهای رفتاری در تصمیمات مهم فردی و اجتماعی او انتقال یابد.

وی در پایان یادآور شد : برای توسعه و ترویج عفاف و حجاب و اینکه بتوانیم خودمان را حفظ کنیم نیاز به الگو داریم و ارائه الگو از تجارب موفق منجر به تغییر رفتار و نگرش خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.