×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 15 خبر
خدمت رسان جامعه ۱۳۷ هزار نفری ایثارگران هستیم

به گزارش خط گیلان ، محمدرضا داوطلب مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان به مناسبت روز خبرنگار در جمع خبرنگاران، بابر شمردن تلاش های بی ادعای اهالی قلم افزود:اعتماد به خبرنگاران با عث پیشرفت وکاهس مشکلات می شود و علاوه بران امید آفرینی در جامعه تقویت خواهد شد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان گفت: استان گیلان ۸۰۰۰ شهید و ۲۳ هزار جانباز و ۲۷۰۰ آزاده را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و با افتخار باید گفت که خدمت رسان یک جامعه ۱۳۷ هزار نفری از ایثارگران هستیم.

وی در بخشی دیگر با اشاره به سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت: ۳۷ درصد ایثارگران استان شهری و ۶۳ درصد از مناطق روستایی هستند. و علاوه بران ۳درصداز جمعیت ۲/۵میلیون نفری گیلان از ایثارگران به شمار می روند.

مدیرکل بنیاد شهید گیلان درمورد شهدای غریب گفت استان گیلان دارای ۴۲ شهید غریب اسارت است که در زندان‌های رژیم بعث به شهادت رسیدند و علاوه بر آن ۲۶۴ شهید مفقودالاجسد نیز داریم .

در چهار بخش نیاز مند کمک رسانی وهمراهی دستگاه‌های مرتبط هستیم

وی با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به مجموعه ارزشمند وگرانقدر خانواده‌های شهدا،ازادگان و ایثارگران گفت:در چهار بخش تامین درمان مناسب ،ایجاد اشتغال ،تامین مسکن وبرگزاری دومین کنگره ۸۰۰۰سهید استان گیلان نیازمند همراغ همه دستگاه‌ها ی مرتبط هستیم .

وی یادآور شد:, که ایجاد اشتغال وتامین مسکن باعث ایجاد آرامش می شود و بسیاری از دغدغه‌های جامعه کاهش پیدا می کند .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.