×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کشف انبار لوازم خانگي قاچاق در لنگرود

به گزارش خط گیلان ، سردار”عزيز اله ملکي” در گفت‌وگویی پديده قاچاق و هرگونه فعاليت‌ اقتصادي غيرقانوني را موجب اخلال در نظام اقتصادي کشور عنوان كرد و اظهار داشت: قاچاق و فعاليت اقتصادي غيرقانوني باعث اخلال در عرضه توليدات داخلي، تعطيلي کارخانه‌ها و افزايش بيکاري مي‌شود.

وي در ادامه گفت: در پي دريافت خبري مبني بر فروش لوازم خانگي قاچاق در يک واحد صنفي در شهرستان لنگرود، بررسي موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت.

فرمانده انتظامي گيلان تصريح کرد: ماموران پليس آگاهي پس از بررسي لازم و احراز صحت موضوع با هماهنگي قضائي به همراه نمايندگان اداره صمت به مکان مورد نظر اعزام شدند.

اين مقام ارشد انتظامي از كشف ۲۰۳ لوازم خانگي قاچاق در بازرسي از انبار  اين مغازه خبر داد و افزود: متصدي ۵۷ ساله اين واحد صنفي با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.

سردار ملکي با اعلام اينکه کارشناسان ارزش اين کشفيات را ۳۸ ميليارد و ۱۰۰ ميليون ريال برآورد کردند گفت: واحد صنفي متخلف پلمب و از ادامه فعاليت آن جلوگيري به عمل آمد.

وي در پايان مبارزه با قاچاق کالا را يکي از اهداف پليس در راستاي تامين امنيت پايدار در جامعه عنوان كرد و بيان داشت: مردم نيز مي‌توانند به منظور حمايت از کار و توليدات داخلي در صورت شناسايي عاملان عرضه کالاهاي قاچاق، مراتب را به مرکز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ اطلاع دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.