×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پرداخت ماهانه ۸۰ میلیارد تومان انواع تعهدات توسط تامین اجتماعی لنگرود

به گزارش خط گیلان ، به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، عبدالرضا رضائی با بیان اینکه بیش از ۲۲۲۰۰ نفر بیمه شده اصلی و ۸۴۹۰ نفر مستمری بگیر به اتفاق افراد تبعی خود جامعه شصت و سه هزار نفری تحت پوشش تامین اجتماعی در شهرستان را تشکیل میدهند افزود : در سالجاری به طور متوسط ماهانه ۸۰ میلیارد تومان به این گروهها تعهدات پرداخت شده است .

وی با اشاره به اینکه ۱۰۳۲۰ بیمه شده اجباری ، ۶۱۵۰ بیمه شده صاحبان حرف و مشاغل آزاد ، ۲۰۶۵ راننده ، ۱۴۶۵ کارگر ساختمانی و ۱۲۳۵ بیمه شده اختیاری بزرگترین گروههای بیمه شدگان تحت پوشش را تشکیل میدهند اذعان داشت : ۳۰۰ بافنده و فعال صنایع دستی شناسه دار و ۳۴۰ مقرری بگیر بیمه بیکاری و ۲۰۵ کارفرمای صنفی از دیگر گروههای بیمه شدگان این شعبه می باشند .

رئیس تامین اجتماعی شعبه لنگرود با تاکید بر اینکه شعبه لنگرود پس از رشت ، بندرانزلی و لاهیجان دارای بزرگترین جامعه هدف در استان گیلان است اظهار داشت : در چهارماهه نخست سال ( لغایت تیرماه ) بیش از ۳۲۰ میلیارد تومان انواع تعهدات به مشمولین تحت پوشش در لنگرود پرداخت شده است .

عبدالرضا رضائی با بیان اینکه افزون بر ۳۰۰ میلیارد تومان از این رقم را پرداخت انواع مستمری در قالب تعهدات بلندمدت تشکیل داده است خاطر نشان ساخت این مبلغ به ۵۴۵۰ بازنشسته ، ۴۴۰ ازکارافتاده و ۲۶۰۰ بازمانده تحت پوشش در شهرستان پرداخت شده است .

وی با اشاره به وجود بیش از ۳۶۰۰ کارگاه مشمول قوانین کار و تامین اجتماعی در حوزه عمل این شعبه ، گفت : حدود ۲۳۰۰ فقره از این واحدها دارای بیمه شده بوده و کارفرمایان این مجموعه ها برای بیش از ده هزار نفر بیمه شده اجباری شهرستان لیست حق بیمه ارسال می نمایند .

رئیس تامین اجتماعی شعبه لنگرود با تاکید بر لزوم انجام تکالیف قانونی توسط کارفرمایان و ضرورت گسترش فرهنگ بیمه ای ، بدهی کارفرمایان شهرستان بابت دیون بیمه ای به تامین اجتماعی را ۴۴/۵ میلیارد برشمرده و گفت : با توجه به عمومی و غیردولتی بودن سازمان و فقدان بودجه دولتی و تامین منابع از محل حق بیمه های پرداختی برای ارائه تعهدات ، تعیین تکلیف و تسویه سریع دیون را از کارفرمایان انتظار داریم .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.