×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
افزون بر ۱۲۵۰ نفر از خادمین مساجد گیلان تحت پوشش تامین اجتماعی استان قرار دارند

به گزارش خط گیلان ، به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، کیوان مرتضوی با بیان اینکه توسعه و گسترش پوشش های بیمه ای به اقشار مختلف از اهداف و ماموریتهای این سازمان است اظهار داشت : از اواخر دهه هشتاد خادمین مساجد در زمره افراد تحت پوشش تامین اجتماعی قرار گرفته و از معافیتی ۲۰ درصدی در پرداخت حق بیمه به عنوان سهم دولت برخوردار شدند .

وی با اشاره به اینکه در تمهیدات اتخاذی امکان پرداخت حق بیمه با نرخ ۷ درصد سهم بیمه شده برای این گروه فراهم شد و بیش از ۱۲۰۰ نفر از این معافیت در سطح استان استفاده می نمایند افزود : در سالهای اخیر نیز تداوم پیوستن به این گروه با تقبل نرخ ۲۷ درصدی ( بدون تعهد مقرری بیمه بیکاری ) میسر می باشد .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با تاکید بر اینکه تنوع گروههای بیمه ای در طبقات و لایه های مختلف اجتماعی یکی از ویژگی های بارز در سازمان تامین اجتماعی است خاطر نشان ساخت توجه ویژه به اقشار ضعیف و آسیب پذیر و جامعه کارگری از اولویت های برخورداری از چتر بیمه ای در سیاست های این مجموعه است .

کیوان مرتضوی همچنین اذعان داشت : پس از رشت ، شهرستان های لاهیجان ، صومعه سرا و فومن دارای بیشترین تعداد خادمین مساجد بیمه شده هستند .

شایان ذکر است در حال حاضر ۱۲۵۳ نفر از خادمین مساجد گیلان تحت پوشش تامین اجتماعی استان هستند که افزون بر ۱۲۰۰ نفر آنها با بهره گیری از قانون اولیه و مساعدت دولت بابت تقبل سهم ۲۰ درصدی حق بیمه از تعهدات و خدمات مربوطه استفاده می برند .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.