×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 18 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه دیدار کرد

به گزارش خط گیلان ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ( گیل وب دا)؛ به منظور پیگیری مشکلات بهداشت و درمان استان گیلان مهندس جبارکوچکی نژاد _نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با دکتر مصطفی گل شکن_معاون توسعه مدیریت ، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان طی نشستی،  دیدار و گفت و گو کرد.

در ابتدای این نشست، دکتر مصطفی گل شکن به آخرین وضعیت اقدامات صورت گرفته در خصوص رفع مشکلات بهداشتی و درمانی استان پس از آخرین جلسات مشترک در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، چالش‌ها و نیازمندی های حوزه سلامت،و آخرین گزارش وضعیت فعلی بهداشت، درمان استان پرداخت.

وی در ادامه با اشاره به اهم اقدامات صورت گرفته در این دانشگاه ، به منظور ارتقاء کمی و کیفی خدمات به مردم، تکمیل و اتمام پروژه های بزرگ در استان، ازجمله؛ بیمارستان ۴۰۰ تخت خوابی ، بیمارستان جدید پورسینا و همچنین ، راه اندازی مرکز تشخیص و درمان سرطان را از جمله اقدامات اساسی برای عدم ورود سیستم بهداشت و درمان استان گیلان به مشکلات چالش برانگیز دانست.

دکتر گل شکن در ادامه ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص ابعاد مشکلات دانشگاه، برای طی کردن ادامه مسیر برنامه های خود، پیشرفت و اتمام تمامی پروژه های بهداشتی و درمانی را در گرو کار جهادی و همکاری همه دستگاه های داخلی استان برای احقاق حق مردم عنوان کرد.

گفتنی است ؛ در پایان ، موارد مطروحه توسط نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بررسی و تصمیمات لازم در خصوص انجام اقدامات بعدی ، اتخاذ شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.