×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
انبار ۳ هزار ميلياردي کالاي قاچاق لو رفت

به گزارش خط گیلان ، سردار ” عزيزاله ملکي” در گفت وگو یی، مبارزه با قاچاق کالا را از اولويت‌هاي اصلي مجموعه انتظامي در برخورد با مفسدان اقتصادي عنوان کرد و اظهار داشت: پليس با قاطعيت با هرگونه هنجارشکني و اخلال در بازار برخورد قاطع و قانوني مي کند.

وي در ادامه با بيان اينکه در راستاي کنترل و پايش انبارها، ماموران پليس امنيت اقتصادي استان با انجام تحقيقات ميداني و اقدامات فني انبار يک کارخانه را در سطح شهرستان رشت شناسايي کردند افزود: ماموران امنيت اقتصادي با تشکيل تيم عملياتي به همراه بازرسان تعزيرات حکومتي از محل شرکت بازديد کردند.

فرمانده انتظامي استان گيلان با بيان اينکه برابر بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد ميزان کالاهاي توليد شده در شرکت ۱۵ ميليون قطعه بوده که با موجودي حدود ۲ ميليون قطعه در انبار مطابقت ندارد و بدون ثبت خروج در سامانه انبارها نسبت به توزيع خارج از شبکه اقدام شده است بيان داشت: به استناد ماده ۶ مکرر ۲ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن تشکيل پرونده، مدير ۷۱ ساله کارخانه به مرجع قضائي معرفي شد.

اين مقام ارشد انتظامي تصريح کرد: کارشناسان ارزش کالاهاي خارج از شبکه توزيع و قاچاق را حدود ۳ هزار ميليارد ريال معادل ۳۰۰ ميليارد تومان برآورد کردند.

فرمانده انتظامي استان گيلان فرار مالياتي را يکي از دلايل عدم ثبت کالا در سامانه جامع انبارها قلمداد کرد و از شهروندان خواست در صورت شناسايي عاملان نگهداري، توزيع و پخش كالاهاي قاچاق، مراتب را به سامانه پليس امنيت اقتصادي به شماره تماس ۰۹۶۳۰۰ گزارش دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.