×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 18 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کشف ۲۰ کيلو ترياک در لاهيجان

به گزارش خط گیلان ، سرهنگ “علي احمدپور” با اشاره به خطرات مواد مخدر، تغيير مصرف موادمخدر از سنتي به سمت مخدر صنعتي را تهديدي براي جوانان و نوجوانان دانست و ابراز داشت: وجود باورهاي غلط در حوزه مواد روان‌گردان، پايين بودن سطح آگاهي‌ خانواده‌ها و جوانان، عدم آشنايي خانواده‌ها از مهارت‌هاي زندگي بوي‍ژه نوع رفتار و ارتباط با فرزندان از عوامل گرايش به موادمخدر است.

وي به دريافت خبري مبني بر فعاليت يک قاچاقچي در زمينه تهيه و توزيع موادمخدر در سطح استان و بررسي موضوع توسط پليس اشاره كرد و گفت: ماموران پليس مبارزه پس از تحقيقات نامحسوس از صحت موضوع اطمينان حاصل كردند.

رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان گيلان افزود: با اقدامات همه جانبه و حين جابه جايي  و انتقال مواد مخدر خودروي کوييک قاچاقچي در شهر لاهيجان توسط پليس شناسايي و متوقف شد.

اين مقام انتظامي از كشف ۲۰ کيلوگرم ماده مخدر از نوع ترياک در بازرسي از اين خودرو خبر داد و تصريح كرد: قاچاقچي ۴۱ ساله دستگير و پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان در پايان تصريح کرد: پليس با توزيع کنندگان مواد افيوني که در کمين خانواده ها و جوانان نشسته اند مبارزه قاطع مي کند. و از شهروندان خواست، در صورت داشتن هرگونه اطلاع از فعاليت اينگونه افراد مراتب را از طريق شماره تلفن ۱۱۰ به مركز فوريت هاي پليسي اطلاع دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.