×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 7 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
افزایش عملکرد و بهبود خدمات مراکز درمانی موجب رضایت مندی بیمه شدگان خواهد شد

به گزارش خط گیلان ، به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان در ابتدای جلسه دکتر سیدمحمدحسن وکیل زاده معاون خدمات درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان ضمن تسلیت ایام محرم الحرام و شهادت اباعبداله الحسین (ع)، یاد و خاطره رئیس جمهور شهید آیت اله رئیسی و همراهانش را گرامی داشت و برای رئیس جمهور منتخب جهت موفقیت در پیشبرد اهداف عالیه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی آرزوی توفیق نمود.

معاون خدمات درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان با بیان اینکه براساس آمارهای موجود، عملکرد مراکز درمانی تامین اجتماعی استان در سه ماهه سالجاری قابل قبول بوده است گفت: در تلاش هستیم با برگزاری این جلسات، بررسی مسائل و چالشها و نیز رسیدن به راهکارهای عملی و اجرایی، این عملکرد را بهبود ببخشیم.

دکتر وکیل زاده با اشاره به اینکه باید با همفکری و هم افزایی موجبات خدمت رسانی بهتر و بیشتر را فراهم سازیم افزود: در سالجاری برنامه های مدونی جهت توسعه مراکز درمانی داریم، به عنوان نمونه ساخت درمانگاه منجیل و بازسازی و ارتقاء درمانگاه فومن (دوشیفت به سه شیفت) و پیگیری ساخت مراکز درمانی در شهرهای فاقد درمانگاه، برنامه گردشگری سلامت و نیز آغاز پروژه های مجتمع درمانگاهی، اورژانس و آنژیوگرافی و جراحی قلب بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت از این جمله است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات مراکز درمانی سطح استان کمبود نیروی انسانی می باشد اظهار داشت: امیدواریم با جذب و شروع بکار نیروهای آزمون استخدامی ۱۴۰۳/۱/۳۱ (تا پایان نیمه اول سال)، بخشی از چالش کمبود نیروی انسانی مرتفع گردد.

دکتروکیل زاده ضمن اعلام خبر اخذ مجوز جذب نیروی پرستار (درقالب قرارداد ۶۴ ساعت کار درماه) از سازمان مرکزی (از محل نیروهای بازنشسته سازمان ) به صورت موقت تا برگزاری آزمون آتی افزود: با این مجوز می توان مشکل نیروی انسانی در حوزه پرستاری را تا حدی مرتفع نمود.

شایان ذکر است در ادامه جلسه هر یک از روسای مراکز درمانی گزارش عملکرد سه ماهه سالجاری را با عملکرد سه ماهه مشابه سال قبل مقایسه نموده و برنامه های پیشنهادی سالجاری را در راستای بهبود عملکرد خدمات درمانی در ماههای پیش رو را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

گفتنی است : براساس آمار ارائه شده در سه ماهه اول سالجاری در مقایسه مدت مشابه  سال قبل در خصوص ویزیت پزشکان عمومی با افزایش ۸.۲% پزشکان متخصص با افزایش ۱۱.۵% و در حوزه دندانپزشکی با افزایش ۱۳.۱ درصدی بوده است. تعدادنسخ داروئی ۸.۲% افزایش یافته همچنین با نسخه نویسی منطقی میانگین اقلام داروئی هر نسخه به ۳.۷۷ تقلیل یافته است درد مدت مذکور ۲۰۰۹ عمل جراحی در بیمارستانهای تابعه انجام شده گرفته که ۳۷.۷% نسبت به دوره مشابه سال قبل افزایش داشته است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.