×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 14 خبر
هزینه های شهرداری پنج برابر درآمدها/ درآمد دویست میلیارد تومانی از زمین های دارای معارض/ بسته های سرمایه گذاری به خوبی برای سرمایه گذار تعریف شود

به گزارش خط گیلان ، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای شهر رشت، محسن سماکچی عضو شورای اسلامی رشت در جلسه علنی شورا با انتقاد از انحراف بودجه شهرداری رشت اظهار کرد: از دکتر شفیعی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای رشت تقاضا داریم به این موضوع توجه داشته باشد.

وی با بیان اینکه هزینه های شهرداری رشت در چهار ماهه نخست سال جاری پنج برابر درآمد شهرداری است افزود: تا کنون چند مرحله بابت بستن حساب های شهرداری تذکر داده ام ولی متاسفانه هنوز شاهد هستیم که تفریغ بودجه سال‌های قبل شهرداری به سرانجام نرسیده و انتظار داریم که کمیسیون برنامه و بودجه شورای رشت نیز به این مهم توجه داشته باشد و چنانچه مدیریت مالی صحیحی حاکم نباشد در ماه های آتی در اجرای پروژه های عمرانی و.. با مشکل مواجه می شویم .

عضو شورای اسلامی شهر رشت با تاکید به اینکه برای بنده جذاب ترین سازمان در شهرداری رشت سازمان سرمایه گذاری است تصریح کرد: عملکرد سازمان سرمایه گذاری شهرداری رشت قابل قبول نیست اما باید ببینیم که چه اختیاراتی را به این سازمان داده ایم.

سماکچی با بیان اینکه فعل خواستن در شخص شهردار رشت بابت سازمان سرمایه گذاری وجود ندارد افزود: اینکه می گویند شهرداری رشت ۱۷ زمین دارای معارض در اختیار دارد تعجب برانگیز است و معتقدم از هفده زمینی که معارض در آن وجود دارد می توانیم بالغ بر دویست میلیارد تومان درآمد داشته باشیم .

وی با اشاره به اینکه باید برای سرمایه گذار شرایط لازم را مهیا کنیم بیان کرد: باید برای سرمایه گذار بسته های خوبی را تعریف کنیم و یقینا در غیر این صورت سرمایه گذار از آن استقبال نمی کند و وظیفه شهرداری این است که اقدامات اولیه را برای جذب سرمایه گذار انجام دهد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.